anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În atenția departamentelor Orange care nu comunică între ele

Anonim
Neaplicabil

Discuție imaginară, dar nu departe de realitate, din birourile Orange România:

Departamentul Marketing Online:

- Stimați colegi, după cum bine știți vine Valentine's Days și trebuie să venim și noi cu ceva oferte pentru cei îndrăgostiți de Orange. Aveți idei cu care să spargem concurența?

- 50% reducere la abonamentele fără telefon și bonus internet nelimitat la toate abonamentele Orange.

- O idee excelentă dar pentru FUN 10 nu putem oferi internet nelimitat pentru 5 euro/lună, ne-ar sări cartelul PrePay în cap și nu vrem complicații.

- Păi și dacă sunt utilizatori de prepay care vor să treacă în perioada aceasta pe abonament ce facem?

- Punem condiția să fie de minim 18 luni în rețea.

- Și să știți că pentru fiecare client din această campanie fiecare angajat din acest departament primește un bonus echivalent cu valoarea abonamentului pentru prima lună.

- Ura! Ura! Ura!

30 de zile mai târziu...

Departamentul tehnic:

- Nu știm ce s-a întâmplat dar avem impresia că abonații Orange stau non stop pe telefon pe Youtube 4K că începe să cam gâfâie rețeaua și s-au înmulțit sesizările că nu mai merge netul cum mergea.

- Trebuie să analizăm datele, să vedem unde și când avem cel mai mare trafic și să suplimentăm echipamentele radio din locațiile respective, eventual să apelăm la CA prin adăugarea unei noi benzi în zonă.

- Visați frumos stimați colegi, bugetul pe 2023 este deja alocat cu precizie chirurgicală... nu sunt bani de mofturi dar... am o idee...

- W... T... F...

După alte 30 de zile...

Departamentul facturare / retenție / excludere (sau departamentul intră cine vrea rămâne cine poate):

- Trebuie să mărim abonamentele cu 1, 2 sau 3 euro că altfel vine concurența din urmă și nu ne mai permitem să oferim servicii de calitate și la standarde înalte. Cum procedăm?

- Le trimitem tuturor abonaților o notificare pe factura lunii următoare... undeva pe a doua sau a treia pagină, pe care nu o citește nimeni, tipărit cu font de 8px sau mai mic ca să ne asigurăm că nu o va citi nimeni.

- Și preaviz de 30 de zile că pot renunța la abonament fără nici un fel de penalități dacă nu sunt de acord cu majorarea.

30 de zile mai târziu (90 de zile după celebra ofertă de V-Days)...

Clientul (ne)-turmentat sunând la serviciul clienți Orange:

- Băga-mi-aș... mă iertați... n-aveți nici o vină dar mi-au scumpit ăștia de la Orange abonamentul... să-mi bag p...rele în ea ofertă că dacă știam rămâneam cu abonamentul meu de 5 euro (Start Me 6 redus cu 1 euro) că mai mult de 100GB nu consum lunar și nu-mi trebuie nelimitatul vostru.

- Un moment să verificăm situația dumneavoastră, mă puteți ajuta cu câteva informații...

- (... aici e un insert cu informații personale dar din motiv de GDPR sărim peste...)

- tă-ră-răm, tă-ră-răm, tă-ră-răm... muzica de pe fundal când ești pus în așteptare

- Vă mulțumesc pentru așteptare, am verificat și într-adevăr s-a trimis notificare pentru majorarea abonamentului cu 1 euro...

.

.

.

Iar de aici cunoaște toată lumea situația.

(acest text este un pamflet și trebuie tratat în consecință)

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, în ultima vreme, cam aici s-a ajuns, și ar fi de râs, dacă n-ar fi de plâns. Sunt și alte lucruri în plus, din păcate, cum ar fi problemele de congestie după preluarea fostului Telekom, faptul că grilele tv sunt diferite, faptul că pe rețeaua de fibră a fostului Telekom poți vedea fără cam sau receptor doar câteva posturi și multe altele. Îi întrebi scris sau telefonic și vorbești singur!

Să sperăm că nu va dura mult și vor reveni cu picioarele pe pământ!

 

Care picioare? Care pământ? / Când Orange nu-și păstrează al său cuvânt. / Când spiritul de echipă este dispărut / Clientul doar în vis primind ce a cerut.

Anonim
Neaplicabil

Nu o sa existe niciodată o companie cu 100% clienți mulțumiți,  nicăieri nu umbla câinii cu covrigi în coada. Am trecut cu nr meu prin ograda la toți operatorii 15 ani vdf, 2 ani telekom, 2 ani digi și de 4 ani sunt în orange, pana acum sunt cel mai multumit de orange dar cine știe pana când 😁

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Și eu am avut și pe la alții, în niciun caz nu aș alege altceva. Dar asta nu înseamnă că nu au de lucru destul de mult. Externalizarea suportului este o mare dezamăgire, care ar trebui corectată, dar pe nimeni nu interesează.

Dintre toti la care am fost, doar la Orange am prins marire de abonament in timpul jocului (Telekom fix 4 ani [nu a mai mers cartela chiar in ziua in care facea 4 ani de cand o activasem], Vodafone 5 ani, Orange 4 ani 10 luni). Pretul a rezistat doar 10 luni de la fidelizare, dar nu am reusit sa inghit scuza: dorim sa mentinem calitatea, dar trebuie sa marim abonamentul. Aveam 2x6E (18GB+vechime+cost control+roaming) + 1x8 (50GB+vechime+cost control+roaming), toate limitate la 4G, si urmau sa fie 2x7E + 1x9E cu aceleasi resurse si limitari, in conditiile in care ofereau Smart 15 la 7.5E cu nelimitat, roaming si 5G.

Deci, acest pamflet reprezinta realitatea, din pacate. Oricat de multumit de retea am fost (o consider ca este mai buna decat restul, nu cu mult, dar parca are ceva peste), vorba trebuia sa ramana vorba.

PS: sper ca nu vom mai vedea analfabeti functionali care nu se uita niciodata in facturi si dupa urla fara semne de punctuatie si dau cu pumnul in masa ca nu au fost anuntati... Pana si taica-miu, care are Debit Direct in banca, se uita la facturi. Tocmai sa nu aiba surprize ca primeste notificari si nu stie de ele.

Anonim
Neaplicabil

Tocmai calitatea rețelei Orange este ceea ce m-a determinat să le fiu client din prima zi când s-au lansat în România și până azi deși am folosit ca alternativă sau completare cartele prepay de la alte rețele Vodafone, Cosmorom, Digi... unul din motive fiind cea de acoperire când în primii ani parcă se vorbea Dialog cu Connex să nu investească în rețea și apoi legat de resurse unde deși plăteam și de 4 - 5 ori mai mult la abonament aveam mult mai puține resurse decât la cartelă.

Dar legat de notificare, poate am fost eu un caz singular... nu primeam factura în nici un fel nici pe hârtie, nici electronic... doar SMS de notificare că s-a emis factura și atât... iar prin SMS nu-mi amintesc să fi fost anunțat de majorarea iminentă.

Am pus ultimile doua SMS-uri la alt topic si se vede ca dimensiunea este mai mare (plus ca specifica faptul ca factura contine o modificare contractuala). M-a deranjat atitudinea: mie imi maresti, dar altora le oferi mai mult la bani mai putini (ma leg de numarul care avea 8E si crestea la 9E, practic cu 1.5E mai mult pentru nelimitat la viteza 5G, nu 50GB in 4G si apoi viteza de 2G). Nu mai spun ca diferenta de 0.5E (2 lei jumate) intre abonamentele mai mici si nelimitat.

Inteleg ca am avut niste reduceri la telefon, dar am folosit prgoramul Thank You in conditiile Orange (reincarcare lunara cu plata la factura, plata facturii in timp util, utilizarea Orange Money) si m-am angajat cu semnatura sa raman urmatorii doi ani.

Momentan mai sunt client Orange doar prin Orange Money. Mi-ar fi placut sa am toate serviciile (fixe si mobile), dar, din nou, intarizierea de instalare (2 ani sigur) pentru serviciile fixe, din nou, imi lasa un gust nu prea placut (cu atat mai mult cu cat am avut confirmarea ca exista porturi de fibra disponibile la adresa de domiciliu, dar doar pentru PJ). Acum, cand verific, adresa mea nici nu mai exista ca fiind mapata. Doar 30% din strada apare cu servicii fixe prin fibra. Chiar m-ar fi ajutat Orange TV Go cand nu eram acasa...

Razvan
#StarMember

Orice număr prepay poate trece la abonament prin apel la 0219890. Cei care vor sa porteze un număr din altă rețea, tot așa trebuie să sune la 0219890 și vor avea servicii pe OROC. 

Anonim
Neaplicabil

Hai să vă fac un rezumat ca să înțelegeți ideea: vii cu oferte reduse cu 50% și apoi taxezi cu 1 euro în plus la abonamente ca să fie sustenabilă rețeaua... ori acest mod de business presupune una din două, ori decidentul e beat, ori nu știe stânga ce face dreapta...

RafaHelper
#StarMember

Amuzanta aceasta relatare, dar da numărul sesizărilor sigur a crescut luând in calcul aceste aspecte. Am observat ca timpul de răspuns s-a prelungit pana la 5 zile iar calitatea răspunsului a scăzut si ea. 

Nu știu cum arata datele interne dar daca iei pe o parte si dai pe 10, o fi bine?

Razvan
#StarMember

La majorarea din toamnă au pierdut cam 3000 de abonamente, plus o parte au negociat valori mai mici, posibil să fi ieșit pe plus, însă nu înțeleg de ce tot insistă cu abonamente reduse 50%, oare rezultatele sunt mai slabe decât cele comunicate? 

Campania de oferte reduse la 50% a fost o strategie de marketing tocmai pentru ca probabil au pierdut suficienti abonati in urma majorarii abonamentelor si/sau pentru a castiga mai multi abonati. Am explicat in acest post experienta mea cu cei de la ofertare

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-despre-comunitate/sondaj-cati-clienti-orange-postpaid-isi-stu...