anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sondaj: Cati clienti Orange postpaid isi studiaza lunar facturile?

Victor_7
Junior

O intrebare pentru comunitate:

Cati dintre voi isi verifica lunar continutul detaliat al facturilor?

Intreb pentru ca, am avut surpriza - spun surpriza pentru ca in mod obisnuit daca valoarea facturilor ramane relativ constanta, nu imi bat capul sa citesc ce scrie in factura si doar o platesc - sa constat ca abonamentul mi-a fost marit la toate serviciile cu 1 euro de caciula. Contrariat am intrebat in sectiunea Contact: "de ce?".

Mi s-a raspuns ca, in urma cu vreo 2 luni, am fost atentionat in interiorul facturii ca mi se va mari abonamentul si desigur, daca nu sunt de acord, pot renunta la servicii. Dar acum e prea tarziu sa mai fac ceva pentru cele 30 de zile disponibile pentru a reactiona, au trecut.

Ce sa spun... doar ca eu verific continutul facturii doar cand valoarea acesteia depaseste "normalul meu", in rest pot sa scrie acolo si informatii secrete ale lui Putin, ca nu o stiu niciodata daca nu ma atentioneaza cineva.

Cred ca pe asta s-au si bazat "tovarasii" de la Orange cand au marit abonamentul, ca sunt prea putini care verifica continutul facturilor.

Nu inteleg practica asta, ca dupa ce ai optat pentru o oferta VALABILA 24 DE LUNI, sa te trezesti dupa cateva luni ca ti se mareste abonamentul si daca nu ai citit factura atent, tu esti vinovat.

Deci, atentie tuturor, cititi-va facturile, pentru ca cei de la Orange nu stiu sa procedeze ca alti operatori (chiar si OROC), adica sa notifice separat si clar clientii despre modificarile contractuale survenite.

In fine, cand vor expira cele 24 de luni, ma voi porta pe alte meleaguri.

15 Răspunsuri 15

konkhra
Junior

99,(9) din abonati nu citesc facturile.

Pe acest aspect s-a bazat Orange cand au marit miseleste abonamentele. Spun miseleste pentru ca scopul lor a fost ca “notificarea” majorarii abon. sa treaca neobservata de marea majoritate a abonatilor. Si au reusit! Am 4 cunostine care au patit-o cu privire la aceasta majorare: au observat prea tarziu. 

Ce mi se pare ipocrit este ca Orange mentioneaza ca a majorat costul abonamentului, citez: “in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe”

Pai sa ma lamureasca cineva cum e posibil sa faci o astfel de afirmatie cand tu Orange prezinti pe site abonamentele la pret standard, nemajorat. Mai mult decat atat faci reduceri la buna parte din abonamente … 20% chiar 50%. 

Bineinteles ca este vorba de o strategie de marketing foarte bine gandita, caci de unde reduci trebuie sa si pui inapoi. Acoperi pierderea majorand abonamentele clientor existenti.

In perioada cu Valentines day, perioada reducerilor la abonamente, am trecut un numar de tel al unui at operator pentru a fi sunat de la ofertare curios fiind daca acele abonamente sunt si pt portare desi citisem micul document pdf din pagina in care era specificat foarte clar ca ofetele nu sunt pentru portare. Abia peste o sapt sunt sunat, cand deja ofertele nu mai erau valabile pe site (cele cu 50% reducere), ca pot beneficia de un abonament redus la 50%. Pam pam!  

Daca acceptam intram peste cateva luni in hora celor care se trezeau cu 1 eur in plus sau poate mai mult, pe factura.
In urma majorarii abon. Orange mai pierde niste abonati dar isi acopera gaura cu altii noi de prin alte retele, motiv pt care mi s-a oferit la portare abonament redus. 

Este o roata pe care Orange o va tot invarti.

Au oameni foarte buni pe marketing desi nu empatizez cu astfel de strategii…But hey!!! Money make the world spin around!

Traim intr-o eră consumerista si Orange speculeaza foarte bine acest lucru!