anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa inchid abonamentul. Vreau sa trec pe cartela.

Mariuca100
Junior

Vreau sa inchid abonamentul. am contactat serviciile Orange de la sfarsitul lunii august. Mi-au zis ca ma suna in 10 zile. se termina septembrie si inca nu m-au contactat. cum se procedeaza in acest caz?

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Mariuca, bun venit in Comunitate!!!

Cel mai sigur si rapid mod de rezilia abonamentul e sa mergi intr-un magazin Orange.

Mai poti folosi varianta: chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

Mariuca, bun venit in Comunitate!!!

Cel mai sigur si rapid mod de rezilia abonamentul e sa mergi intr-un magazin Orange.

Mai poti folosi varianta: chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.

Nu pot folosi aceasta de pe calculator, iar celularul e mort aici caci Orange nu are acoperire unde stau eu.

Am fost intr-un magazin Orange si au zis sa insist la telefon.... 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Contactează serviciul clienți din nou pentru a vedea exact ce sa întâmplat. In mod normal trebuia să fii contactata in 7 zile lucrătoare. Ai primit un număr de identificare in urma solicitării?

În funcție de răspunsul acestora te poți adresa și ANPC, Orange avea obligația de a soluționa cererea în termenul de 30 de zile.

Informații despre cum poți rezilia un abonament ai in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange 

Este de preferat că cerere sa fie scrisă (ex prin chat-ul din aplicație) și să se ceară un număr de identificare in urma solicitării.

Cum pot solicita închiderea abonamentului?

De ce nu isi fac treaba?

mihai_13
Maestru

te duci intr un magazin Orange - trebuie sa fii clar concis si determinat in exprimare cu operatorul de la ghiseu si sa nu cedezi "ispitelor"  prezentate de El  - transformi abonamentul intr o cartela prepay  - daca in termenul de 30 zile esti sunat cu oferte REFUZI  clar orice  fara sa dai curs la discutii.punct.

Draga mihai_13 Ispite nu am caci Orange-ul nu are acoperire unde stau eu...dar ii las, ca poate ma ajuta ei sa adun probe si sa-mi plateasca rau daca nu inchid abonamentul cum le-am cerut.

Vio73
#StarMember

Bună, @Mariuca100 

Ai aici varianta online de trecere pe prepay, cu mențiunea că poți să le scrii din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback- Scrie-ne și alegi apoi transfer operator.

În rest, poți să faci și online cererea de reziliere a abonamentului (cu mențiunea că vrei să treci la prepay), dar și într-un magazin Orange.

Succes!

Am facut. Sau mai bine zis AM REFACUT! desi a trecut o luna si mai bine, inca nu m-au contact. 

Razvan
#StarMember

Salutare. Fie depui o solicitare online din My Orange, telefonic cu solicitarea nr de înregistrare al cererii, fie prin poștă cu solicitare transmisă cu confirmare de primire la sediul social. La magazin, dupa ce o depui să soliciți copie după solicitare cu nr înregistrat, asta ca să ajungă la persoana care se ocupă de rezilieri.

Buna, Razvan.  Orange trebuie sa instruiasca/ oblige toti lucratorii atunci cand preiau un mesaj telefonic sa comunice clientului nr te inregistrare!!!! Nu au facut-o.. **beep**? Neprofesionalism? Bataie de joc? Pe propria raspundere decla ca nu au facut-o! Nici nu am stiut ca exista asa ceva.. La asta sa ne raspunda cei de la Orange.

**beep**? era "n e simtire"?

 

@Mariuca100 contactează serviciul clienți telefonic pentru a verifica dacă exista o cerere de reziliere deschisă. In caz că este ceri numărul solicitării. Dacă nu faci o noua solicitare prin chat și vei primi un număr al solicitarii atât prin chat cât și prin mesaj text.

Am trimis prin email. Acum este o dovada clara. Nu mai exista nici un dubiu. Astept sa solutioneze cazul. Faptul ca nu au lucrat profesionist ma face si mai mult sa imi doresc sa plec de la ei.