anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere de la prepay la abonament

Bogdan0114
Junior

Cât timp durează procesul de migrare de la PrePay la abonament? Am completat tot ce era nevoie din aplicația MyOrange și am primit un email de confirmare cum ca in maxim 30 de minute va fi gata... o oră mai tarziu si inca nimic...

 

1 Soluţie acceptată‚

Nu s-a activat nici după 2 zile, moment in care am sunat la ei, le-am explicat situația si am rezolvat problema. Eu figuram in baza lor de date ca am contul activ... doar a trebuit sa scot cartela din telefon si sa o bag din nou ... si brusc, am primit mesajele cu migrarea.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor!!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că vei fi anunțat prin SMS când se va realiza acest lucru.

Ai un topic în acest sens aici .

Normal, nu ar trebui să se respecte acel termen, dar sunt convins că va fi mult mai repede.

Baftă!

 

FLo1
#StarMember

Salut @Bogdan0114. Despre data și ora activării abonamentului ar trebui să primești informația printr-un SMS pe numărul migrat. Alte detalii în acest sens ți-au fost comunicate inclusiv în emailul care conține date și informații referitoare la termenii și condițiile furnizării serviciilor de abonament, despre data activării și bineînțeles contractul aferent abonamentului în care regăsești detalii despre activarea acestuia.

Te așteptăm cu vești bune. O seară plăcută.  

Razvan
#StarMember

Salut! Migrarea de la prepay la abonament se va face după ce vei fi semnat contractul de abonament și acesta va fi ajuns la Orange, prin intermediul curierului.

DanielaH
Moderator

@Bogdan0114, s-a rezolvat situația? S-a procesat trecerea la abonament?

Incă nu.... astept si azi sa vad daca se proceseaza si, daca nu, merg la un magazin de al lor sa vad care e situatia

Mulțumesc pentru răspuns! Te așteptăm să revii cu vești bune.

DanielaH
Moderator

Bogdan, cum mai este situația? S-a activat abonamentul?

Nu s-a activat nici după 2 zile, moment in care am sunat la ei, le-am explicat situația si am rezolvat problema. Eu figuram in baza lor de date ca am contul activ... doar a trebuit sa scot cartela din telefon si sa o bag din nou ... si brusc, am primit mesajele cu migrarea.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor!!

Super! Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

@Bogdan0114: Din păcate fără ”restart” la telefon, contul aferent SIM-ului (numărului) nu poate prelua noile informații asociate, motiv pentru care repornirea este obligatorie, poate chiar 2-3 (nu doar o singură dată). Mulțumim pentru feedback și te așteptăm în Comunitate și cu alte informații, idei, soluții.

Numai bine.