la 31-08-2025 06:23 PM
Cât timp durează procesul de migrare de la PrePay la abonament? Am completat tot ce era nevoie din aplicația MyOrange și am primit un email de confirmare cum ca in maxim 30 de minute va fi gata... o oră mai tarziu si inca nimic...
la 05-09-2025 12:38 PM
Nu s-a activat nici după 2 zile, moment in care am sunat la ei, le-am explicat situația si am rezolvat problema. Eu figuram in baza lor de date ca am contul activ... doar a trebuit sa scot cartela din telefon si sa o bag din nou ... si brusc, am primit mesajele cu migrarea.
Mulțumesc tuturor pentru ajutor!!
la 31-08-2025 07:02 PM
Salutare!
Probabil că vei fi anunțat prin SMS când se va realiza acest lucru.
Ai un topic în acest sens aici .
Normal, nu ar trebui să se respecte acel termen, dar sunt convins că va fi mult mai repede.
Baftă!
la 31-08-2025 07:52 PM
Salut @Bogdan0114. Despre data și ora activării abonamentului ar trebui să primești informația printr-un SMS pe numărul migrat. Alte detalii în acest sens ți-au fost comunicate inclusiv în emailul care conține date și informații referitoare la termenii și condițiile furnizării serviciilor de abonament, despre data activării și bineînțeles contractul aferent abonamentului în care regăsești detalii despre activarea acestuia.
Te așteptăm cu vești bune. O seară plăcută.
la 01-09-2025 08:01 AM
Salut! Migrarea de la prepay la abonament se va face după ce vei fi semnat contractul de abonament și acesta va fi ajuns la Orange, prin intermediul curierului.
la 01-09-2025 11:01 AM
@Bogdan0114, s-a rezolvat situația? S-a procesat trecerea la abonament?
la 01-09-2025 11:51 AM
Incă nu.... astept si azi sa vad daca se proceseaza si, daca nu, merg la un magazin de al lor sa vad care e situatia
la 01-09-2025 11:55 AM
Mulțumesc pentru răspuns! Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 05-09-2025 09:37 AM
Bogdan, cum mai este situația? S-a activat abonamentul?
la 05-09-2025 12:38 PM
Nu s-a activat nici după 2 zile, moment in care am sunat la ei, le-am explicat situația si am rezolvat problema. Eu figuram in baza lor de date ca am contul activ... doar a trebuit sa scot cartela din telefon si sa o bag din nou ... si brusc, am primit mesajele cu migrarea.
Mulțumesc tuturor pentru ajutor!!
la 05-09-2025 12:39 PM
Super! Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
05-09-2025 12:43 PM - editat 05-09-2025 12:44 PM
@Bogdan0114: Din păcate fără ”restart” la telefon, contul aferent SIM-ului (numărului) nu poate prelua noile informații asociate, motiv pentru care repornirea este obligatorie, poate chiar 2-3 (nu doar o singură dată). Mulțumim pentru feedback și te așteptăm în Comunitate și cu alte informații, idei, soluții.
Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor