la 03-09-2025 03:44 PM
De ce responsabili de la ofertare mint clienții și nu îi informează corect în privința ofertelor la serviciile de voce și internet și tv?
la 03-09-2025 03:56 PM
@Marck3d3, dă-ne, te rog, mai multe detalii despre situația ta. Ce ofertă ai primit? De ce spui că nu ai fost informat corect? Povestește-ne experiența pe care ai avut-o ca să te putem ajuta cu răspunsuri.
la 04-09-2025 09:45 AM
În primă fază când am cerut o ofertă de prelungire abonament ca și client de 20 de ani al orange România mi s-a a spus ca ce doresc eu nu se poate venind la mine cu o ofertă mincinoasă prin care mi se mărea abonament la 11 euro dar aveam reducere doar doi ani la 5 euro .
eu am cerut această ofertă pe toată durata păstrării abonamentului orange România drept dovadă loialitatea mea de 20 de ani.
In prima faza nu am căzut la înțelegere ,vânzătorii de abonamente au spus ca nu se poate asa ceva ,după insistente și discuții kilometrice o șefă care e peste toți a revenit cu telefon și mi-a dat ce am cerut.
Asta a implicat discuții kilometrice timp si nervi.
Sunt foarte mincinoși vânzătorii de abonamente și în primă fază la ei nu se poate nimic ,sunt cu nu se poate în gura de cum îi suni.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor