anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Taxa reconectare abonament suspendat

Laura_cio
Senior

Pentru reconectarea abonamentului suspendat pentru neplata se mai percepe vreo taxa suplimentară in afara de efectuarea plății integrale a restantei?

1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Daca nu ai achitat factura la timp si abonamentul tau a fost suspendat, se vor percepe penalitati de 0.5% din valoarea facturilor restante incepand cu a 4 a zi de la scadenta facturii. 

 

Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii. Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.

În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.

 

Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Ascary
Campion certificat
Este suficientă plata restanțelor și o taxa de 2,98 euro. https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Jay
Campion certificat
In afara de plata integrala a datoriilor exista si taxa de reconectarea de 2.98 euro pentru codul tau de abonat, insa nu se aplica pentru contractele cu o vechime mai mare de 2 ani in retea si pentru cele care contin doar abonamente tv... https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante. Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV). Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare. https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Miha_Z
#StarMember

Daca nu ai achitat factura la timp si abonamentul tau a fost suspendat, se vor percepe penalitati de 0.5% din valoarea facturilor restante incepand cu a 4 a zi de la scadenta facturii. 

 

Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii. Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.

În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.

 

Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
E indicat să nu prea se ajungă acolo.

Razvan
#StarMember
Dacă ai o vechime mai mare de 2 ani, nu mai plătești taxa de reconectare?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
De acolo reiese că nu.

Miha_Z
#StarMember
Asa se intelege din informatiile dupa site. Probabil este o facilitate pentru clientii fideli

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cred că da.

Razvan
#StarMember
Acu mulți ani, am avut numerele suspendate, ca am plătit la cec și au intrat banii târziu. Am plătit câte 4$ pe număr și nu am pierdut punctele.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu știu, n-am avut niciodată probleme din astea.