anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Tăiat număr de telefon la terminarea contractului

Ninaa
Junior

Salutare,

Părinții mei au terminat azi un contract de doi ani (abonament) iar când să treacă pe PrePay numerele lor de telefon nu mai exista în rețea.

Au fost contactați de Orange pentru prelungiri, oferte și altele constant fiind în timpul serviciului le-au spus că nu sunt interesați de alte prelungiri/oferte vor doar să termine tot ce ține de abonamentul în cauză. Ce or fi înțeles cei de la call-center a fost ca vor să termine cu tot, adică să renunțe și la numere. Am mers într-un orange shop unde au anulat ce au făcut colegii lor externi (call-center) + niște aluzii la faptul că ce au făcut ei a fost abuziv.

Nu știu ce au anulat sau cum funcționează ierarhia la ei, dar opțiunea de păstrare a numărului de telefon pe cartelă PrePay nu a fost efectuată.

Problema e că sunt numere de telefon pe care le au de peste 10 ani de zile și nu e așa de simplu să își ia unul nou.

Există ceva soluții/ moduri de a-și recupera numerele? Plimbatul pe la orange shop în fiecare zi nu e atât de facil pentru toți. 😐

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Buna Nina,

Din cate stiu, singura solutie de a recupera un numar de telefon (presupunand ca nu a fost deja alocat altcuiva), este printr-un abonament.

Deci, eu as face asa:

1. verificat daca numarul mai e disponibil

2. trecut pe abonament (temporar)

3. anulat abonamentul in aceeasi zi (din Shop, ar trebui sa sa poata face pe loc). Oricum, abonamentele facute in Shop se pot inchide fara probleme in 24h (tot din Shop).

4. trecut numarul pe prepay. Poate de data asta o fac cum trebuie. 🙂

Alta solutie nu stiu sa existe.

 

Client Orange

@arsradu: Radule, conform TCG al Orange ”data semnării contractului” și ”data activării serviciilor” nu sunt una și aceiași. De altfel, conform TCG durata contractului este considerată de la activarea serviciilor, nicidecum de la semnarea contractului. Deci în cele 24 de ore.... tic-tac.....trec 24 de ore fără să ai nici măcar servicii active, nicidecum trecere abonament la prepay. Matematica nu ne ascultă întotdeauna. Ar fi fost prea frumos.....

aha... Pai atunci toata chestia asta cu inchiderea in 24 de ore este un basm frumos, daca nici nu apuca sa se activeze serviciile. Bine, in cazul asta, nu avem nevoie sa fie active pe abonament (cred), avem nevoie sa fie pe prepay. Deci daca in timpul asta e suficient doar sa fi semnat contractul si sa-ti fie alocat numarul (pana la urma doar de asta e nevoie), poate merge.. Zic si eu.

Client Orange

Aici ai altă problemă (la care fi sigur că Orange s-a gândit). Deci cele 24 de ore sunt doar pentru cazul în care te ”luminezi” că nu doreai de fapt abonamentul respectiv. Atât. Cât privește partea a doua din mesaj, nici măcar la prepay nu poți face nimic dacă nu este activ (adică e în perioada de grație). Similar și la abonament, pentru că până la activare abonamentul de fapt NU există, deci nu ai ce închide / muta pe prepay. ....zic și eu 😉

FLo1
#StarMember

@Ninaa: Bun venit în Comunitate. Situația este neplăcută, și posibil creată și ca o conjunctură de decizii ... pe repede înainte. Mai exact, dacă ideea principală era ”închiderea abonamentului” atunci posibil să se fi închis fără mutare pe prepay. Dacă dorința ar fi fost ”mutare număr pe prepay”, atunci numărul ar fi fost mutat cu siguranță pe prepay, bineînțeles cu închiderea abonamentului.

Totuși, ca recuperare număr, posibil să nu se mai facă altceva decât reactivarea numerelor ca abonamente, pe o durată de minim 6 luni. Discută cu cei de la serviciul clienți (apel la 300 sau chat Djingo) și vezi ce soluții ți se oferă. Succes.

Ninaa
Junior

@arsradu @FLo1 Vă mulțumesc pentru răspunsuri și sugestii 😊

@Ninaa: Cu drag. Te așteptăm aici pe topic să ne relatezi cum s-a finalizat acest episod al recuperării numerelor de telefon. Succes. 

Doamne ajuta sa se rezolve! 🙂

Client Orange

Ninaa
Junior

Update:

După mai multe drumuri la orange shop și vorbit neaparat cu “acel coleg” s-a reușit recuperarea numerelor cu un abonament pe o durată de 8 luni

O zi faină 😊

Pai...da, dar tot abonament e. Si dupa 8 luni, daca nu-l inchizi (si sa speri ca de data asta chiar iti trece numarul/numerele pe prepay), ramai cu abonamentul pe cap. Sper sa nu ajungi din nou in acelasi punct, atata tot.

Oricum, bine ca ai reusit macar sa recuperezi numerele... Dar mare atentie la abonament. Citeste cu mare atentie toate detaliile.

Client Orange