la 15-01-2023 05:46 AM - editat ultima oară la 19-01-2023 09:24 AM de GeorgianaD
Acum câtva luni am sunat la orange pentru a trece de pe abonament la cartela reîncărcabila . Când am sunat la dansi am specificat ca vreau sa imi pastrez numărul de telefon . Astăzi când abonamentul sa încheiat am văzut ca numărul este suspendata. Am incercat sa ma sun de pe alt numar de telefon și imi spune ca numărul nu este alocat . Am specificat ca vreau sa trec pe cartela reincarcabila acest numar si vreau sa imi pastrez numărul. Ce sa fac , o sa imi pierd numărul?
la 15-01-2023 06:34 AM
Salutare!
Trebuie să suni la Serviciul clienti urgent de pe un alt număr de telefon, adică la 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0 sau orice combinație poți pentru a intra în legătură cu un consultant.
Mai ai și alte posibilități cum ar fi să mergi într-un Orange Shop, să le scrii din secțiunea Contact ( dacă ești client Orange):
https://www.orange.ro/contact/
sau de aici ( dacă ești client Orange Romania Communications):
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Poți să-i contactezi și prin Chat Djingo, etc.
Cel mai indicat este să ai o sesizare scrisâ ( din secțiunea Contact) , pentru că ai și numărul de înregistrare în mod automat.
Așa, cine știe ce s-a întâmplat și după cum vezi, n-au finalizat treaba cum ar fi fost necesar!
Îți urez succes și îmi pare sincer rău pentru tot disconfortul produs!
la 15-01-2023 10:07 AM
D-aia e bine ca totul sa se faca in scris. Telefonic, vorba zboara si se uita. Cel mai bine ar fi sa mergi la un Shop Orange sau sa trimiti o cerere scrisa in care sa arati ca ai fost titularul acelul abonament si ca vrei sa recuperezi numarul pe un prepay, asa cum ai solicitat telefonic, cand ai cerut rezilierea abonamentului. Din fericire, acum numarul e intr-un fel de carantina pentru vreo 6 luni si nu e alocat altcuiva.
Intri aici https://www.orange.ro/contact/ si trimiti un email cu toate detaliile.
De obicei, cand se inchide un abonament si se cere trecerea numarului pe cartela prepay, se plateste o suma de 5 euro, care va fi incarcata pe acea cartela. Tu ai platit suma asta?
15-01-2023 10:11 AM - editat 15-01-2023 10:12 AM
Nu merita sa faci cerere scrisa ca îți vor răspunde greu, decat sa astepti cateva zile cel mai bine suni la 300 și în câteva ore nr va fi activ pe cartela. Asa am făcut și eu și în 2 ore a fost activata cartela
la 16-01-2023 09:06 AM
Roxana, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor