anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suspendare abonament pe motiv de neplata

VoineaAna
Începător

Buna seara. Deși am plătit abonamentul mi s-a suspendat pe motiv de neplata. Țin sa precizez ca plătesc in avans iar in aplicație se observa ca factura este plătită din data de 12/03. 
Cum as putea sa rezolv situația? 

3 Răspunsuri 3

teacher_
#StarMember

Bun venit in comunitate @VoineaAna 

Poți încerca mai multe alternative:

1, sa iei legătura cu un operator, prin modalitățile descrise aici 

2, sa trimiți un mail la adresa plati@orange.ro in care sa atașezi dovada platii. 

Probabil este o eroare care va fi rezolvată în cel mai scurt timp. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bună@VoineaAna,

Îmi pare rău pentru situația în care te afli, mai ales dacă e din vina Orange.

Ce este de făcut? Îi suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, așteptând la fiecare pas să spună robotul ce are de spus, chiar dacă Gia îți va cere ultimele 6 cifre din CNP (deci să fii pregătită) și le explici situația. Sigur, o faci după ora 8.

Ei știu cel mai bine să te ajute și sper să se rezolve relativ repede!

Baftă!

DanielaH
Moderator

Ana, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?