la 29-03-2023 11:42 PM - editat ultima oară la 30-03-2023 08:34 AM de DanielaH
Buna seara. Deși am plătit abonamentul mi s-a suspendat pe motiv de neplata. Țin sa precizez ca plătesc in avans iar in aplicație se observa ca factura este plătită din data de 12/03.
Cum as putea sa rezolv situația?
la 30-03-2023 06:15 AM
Bun venit in comunitate @VoineaAna
Poți încerca mai multe alternative:
1, sa iei legătura cu un operator, prin modalitățile descrise aici
2, sa trimiți un mail la adresa plati@orange.ro in care sa atașezi dovada platii.
Probabil este o eroare care va fi rezolvată în cel mai scurt timp.
la 30-03-2023 06:17 AM
Bună@VoineaAna,
Îmi pare rău pentru situația în care te afli, mai ales dacă e din vina Orange.
Ce este de făcut? Îi suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, așteptând la fiecare pas să spună robotul ce are de spus, chiar dacă Gia îți va cere ultimele 6 cifre din CNP (deci să fii pregătită) și le explici situația. Sigur, o faci după ora 8.
Ei știu cel mai bine să te ajute și sper să se rezolve relativ repede!
Baftă!
la 30-03-2023 03:33 PM
Ana, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor