16-10-2025 08:30 PM - editat 16-10-2025 08:38 PM
Bună seara, tuturor! Vă prezint următoarea situație, poate mă puteți ajuta cu un răspuns.
Azi dimineață, am solicitat portarea numărului de telefon pe care îl dețin în rețeaua Vodafone, pe cartelă prepay, acceptând oferta Abonament Smart 11,18 €, redus la 4 €, pe o perioadă contractuală de 24 de luni, pe care am accesat-o în magazinul online Orange. Ulterior, în jurul orei 14.30, am solicitat anularea portării și am trimis formularul necesar pe adresa de e-mail comunicată de Orange. Pentru a fi sigur că s-a anulat, în jurul orei 18.30, am contactat serviciul Clienți, unde, un operator mi-a confirmat că portarea a fost anulată, și că nu există contract activ inițiat pe numărul meu de telefon. Acest lucru mi-a fost confirmat și prin mesaj pe chatbot-ul Djingo, așa cum se poate observa în printscreen-ul atașat.
Totuși, la ora 19.30, am primit un email in care se preciza că firma Cargus curier a întrat in posesia noii cartele sim Orange pentru a-mi fi livrată.
Întrebarea mea este următoarea: de ce a mai fost expediată cartela sim către mine, dacă am anulat portarea, și care este rezolvarea acestei situații? Vă mulțumesc anticipat!
P.S. : acum, la ora 20.30, am primit un e-mail in care mi se solicită finalizarea comenzii... sincer, nu știu ce să mai înțeleg... in continuare, atașamentul:
la 16-10-2025 08:37 PM
Buna seara!
Din experienta mea anterioara, semnarea/anularea unui abonament si expedierea cartelei/contractului fizic sunt fluxuri diferite: oameni diferiti, procese diferite.
Eu as refuza primirea, iar povestea ar trebui sa se incheie aici. In mod normal, primeam si contractul spre a fi semnat/trimis inapoi prin acelasi curier. Refuzand livrarea, contractul nu va fi semnat fizic. In plus, anularea s-a inregistrat deja. 🙂
la 16-10-2025 08:37 PM
Buna seara!
Din experienta mea anterioara, semnarea/anularea unui abonament si expedierea cartelei/contractului fizic sunt fluxuri diferite: oameni diferiti, procese diferite.
Eu as refuza primirea, iar povestea ar trebui sa se incheie aici. In mod normal, primeam si contractul spre a fi semnat/trimis inapoi prin acelasi curier. Refuzand livrarea, contractul nu va fi semnat fizic. In plus, anularea s-a inregistrat deja. 🙂
la 16-10-2025 08:40 PM
Salutare!
Nu primești coletul și asta este. Păstrează și convorbirile de pe chat, dacă poți .
Baftă !
la 16-10-2025 08:44 PM
Mulțumesc frumos, Vio73! Cu respect!
la 16-10-2025 09:08 PM
Cu mare drag! Baftă multă!
la 16-10-2025 08:41 PM
Mulțumesc frumos pentru răspuns, sună cât se poate de logic! Dacă mai sunt si alte opinii le aștept cu interes!
la 25-11-2025 08:02 PM
Buna seara, și eu sunt într-o situație asemănătoare, am vorbit cu o operatoare online și telefonic pentru portarea a doua numere din Vdf in Orange cu oferta la un abonament cu 4e iar cel de-al doilea la 3e. Azi am primit contractul fizic cu 2 cartele SIM, dar eu nu am fost acasă să-l citesc iar curierul nu cred că stătea după mine sa citesc eu câteva pagini, așadar, ajuns acasă la ora 19, am citit contractul și nu specifica nicăieri acele preturi la oferta discutată. Am in contracte abonamente de 11e reduse la 7e ceea ce este total eronat. La ora asta găsesc vreun operator online ? Am sunat la 300 dar a intrat robotul virtual, am închis de nervi. Nu-mi plac asemenea situații când eu trebuie sa "alerg" după explicații.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor