anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizări în urma măririi prețului la abonamente!

Costy
Explorator entuziast

Bună,

Din păcate în urma informării Orange că nu sunt de acord cu aceste măririi, prin sesizare din 01.11.2022, cu numărul de înregistrare 185691598. Termenul de 48h nu a fost respectat, nu am fost contactat! 

Orange nu a luat în considerare cerințele mele și au emis factura cu prețul mărit la cele două abonamente notificate.

Prin urmare în contul meu My Orange sau făcut modificări de care nu am fost înștiințat și nici nu au fost respectate acele modificări.

Astăzi am trimis un nou mail cu informațiile pe care le dețin, screenshot, pdf-uri, cu solicitarea de ajunge la o rezolvare amiabilă a situației.

Număr sesizare: 188145135

Am cerut insistent să fiu contactat via e-mail , cu date concrete (negru pe alb).

În situația în care până pe data de 21.11.2022 nu voi primi notificarea Orange, îndreptarea situației, voi parcurge pași următori și voi apela la autoritatea statului, respectiv ANPC. 

Cu respect! 

 

 

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Cand am trimis notificare ca nu sunt de acord cu majorarea (prin formularul online), joi, pe 03.11, am fost sunat luni, 07.11, desi termenul primit era de 9 zile lucratoare (practic, 2 saptamani).

Am mai depus o reclamatie (dar prin mail) privind modificarea abonamentului (ieri, in ziua finalizarii portarii), am primit raspuns in cateva ore (tot scris).

Ca fapt divers, mie factura mi se emitea (la trecut) pe 2 ale lunii si incerc sa bat fierul cat e cald. Eram constient ca exista posibilitatea ca raspunsul sa vina in 30 de zile, adica pe 3 sau 4 decembrie (dupa emiterea facturii lunare).

Daca va intelegeti asupra majorarii, corectia de factura va venii cu urmatoarea (in decembrie) cu minus la sumele platite in plus.

Costy
Explorator entuziast

Într-un final s-a rezolvat!

Mulțumiri consultantului Orange! 

Vio73
#StarMember

Important este că ai rezolvat! Mă bucur că ai reușit!