anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare abonament pentru o luna

Crs1
Junior

Bună! Mi-am modificat abonamentul din aplicație, de la fun12 la smart20 doar pentru o luna, voi reveni automat la abonamentul de dinainte sau trebuie sa sun la un operator?

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Eu zic sa suni, pentru orice eventualitate…pentru ca au mai fost surprize cu abonamentele astea, si nu din cele placute. Eventual poti sa astepti pana la data la care ar trebui sa revina singur. Daca nu se intampla asta, suna la 300 sau 0374 300 300, sau ia legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, le explici care e situatia, si le ceri sa revii la vechiul abonament.

As zice ca, din moment ce e setat doar pentru o luna, ar trebui sa revina automat. Dar…dupa cum ziceam, au mai fost situatii (e adevarat, nu din aplicatie, dar au mai fost situatii cu abonamentele astea de o luna) in care nu s-a revenit automat la vechiul abonament.

Asa ca, recomandarea mea ar fi doar sa fii atent(a) la chestia asta si daca observi ca ceva nu e in regula, sa iei legatura cu un consultant prin mijlocele mentionate mai sus.

Mult succes! Si te asteptam sa ne spui daca totul a decurs ok. 🙂

Client Orange

Da trebuie sa sun la ei,pentru ca nu a revenit automat,și în contractul care mi l a trimis pe email scria ca revin automat...

FLo1
#StarMember

@Crs1: Bun venit în Comunitate. Abordarea e simplă: scrie undeva că noul abonament este doar pentru o lună? Dacă DA, atunci vei reveni la vechiul abonament. Dacă NU, vei rămâme cu actualul abonament dacă în 14 zile nu-l vei anula (în ideea că l-ai făcut online).

Revino cu detalii pentru mai multe clarificări. Numai bine. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu este pe 12 luni sau 24 și ai undeva un act adițional că ai trecut doar pentru o lună, poți reveni. Dacă nu, te sfătuiesc să suni la 300 sau să depui o sesizare scrisă din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

Pololică
#StarMember

Salut!

In proportie de 99% abonamentul NU va reveni automat, deci, asa cum te safatuiesc colegii de comunitate, daca te afli in cele 14 zile de razgandire, iti recomnad sa ceri anularea contractului curent.

DanielaH
Moderator

@Crs1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a clarificat situația?

Din câte vad,nu am revenit la abonamentul normal,trebuie sa sun la operator,pe 19 martie normal trebuia sa revin la abonamentul pe care l am avut