la 07-04-2022 01:21 PM
la 07-04-2022 01:32 PM
la 07-04-2022 01:35 PM
la 07-04-2022 02:09 PM
la 07-04-2022 02:46 PM
07-04-2022 02:48 PM - editat 28-09-2022 04:57 PM
Schimbarea abonamentului fara acordul clientului e o practica arhicunoscuta la Orange. Si cred ca nu numai. Un motiv in plus pentru mine sa nu-mi fac abonament. Iar chestia cu "oferta odata facuta, e considerata implicit acceptata" mi se pare o sfidare la adresa clientului. E exact ca acele mail-uri la care te trezesti subscris implicit, fara sa te fi subscris. Dar cu optiunea (nu intotdeauna functionala), de a te dezabona, daca vrei. Cam asa e si asta. Ti se baga pe gat o noua oferta, si ca sa o refuzi, trebuie sa te dai de trei ori peste cap, si sa le faci reclamatie. Pentru ca aparent e foarte greu sa astepte un raspuns final din partea clientului INAINTE sa puna in aplicare noul abonament.
E ceva de genul:
-Va facem o oferta. Sunteti de acord, nu?
-Nu.
-Ati zis cumva ca da?
-NU!
-Ah, deci sunteti de acord. Super! De maine aveti abonamentul marit.
la 07-04-2022 05:18 PM
la 07-04-2022 08:46 PM
la 07-04-2022 10:11 PM
la 08-04-2022 01:48 AM
la 08-04-2022 11:20 AM
la 09-04-2022 09:47 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor