anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme sms scurt

Greedy
Junior

Salut, incerc sa trimit sms la 3722(medlife) si tot imi apare not sent. Imi apare pop up-ul daca sunt de acord ca este taxabil si totusi nu se trimite

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Greedy : Bun venit în Comunitate. Ce anume se întâmplă după acceptare? Apare că "mesajul nu a fost transmis"? Ar fi un SMS pentru programare? Încearcă un restart. Uneori este posibil să se transmită confirmarea de la terț cu întârziere și să nu fie exclusiv o problemă la Orange. 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă ai Yoxo, nu poți trimite SMS la numere scurte decât cu credit suplimentar.

Ai detalii aici .

Așa este și la prepay.

Baftă!

Am postat la abonament...sunt pe abonament orange

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Poate fi o problemă pe cont. Ia legătura cu ei prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

Salutare!

Yoxo tot abonament este, doar ca este un hibrid intre abonamentul standard (primesti factura lunara) si cartela (nu pot face cost suplimentar decat daca reincarci cu credit).

Revenind: Ar fi doua variante:

  • incearca o resetare a setarilor de retea (va trebui sa refaci conectarile de WiFi si Bluetooth ulterior).
  • ai restrictie de trimitere de SMS catre numere scurte. In cazul asta va trebui sa suni la 300 pentru dezactivarea restrictiei.

 

FLo1
#StarMember

@Greedy : Bun venit în Comunitate. Ce anume se întâmplă după acceptare? Apare că "mesajul nu a fost transmis"? Ar fi un SMS pentru programare? Încearcă un restart. Uneori este posibil să se transmită confirmarea de la terț cu întârziere și să nu fie exclusiv o problemă la Orange. 

Mersi frumos, hm, ciudat ,incercasem si cu restart dar nu a functionat, am incercat acum mai pe noapte si a mers. Oare poate fi din cauza ca am semnal extrem de prost in casa? Sa fie vreo intarziere(desi am incercat sa il trimit de multe ori), nu-mi dau seama, mersi oricum, era o programare, da.

Am mai pățit-o și eu (la mine a fost cu un bilet de bus), uneori vine instant, alteori aștepți... și aștepți. Și nu pare să fie de la rețea, ci de la serverul terțului. Adică dacă ar fi lipsă credit sau problema Orange, atunci ai fi primit mesaj că nu poate fi transmis, că e blocat, că n-ai credit sau altă eroare. Dar când mesajul a "plecat", creditul a fost luat,  dar răspunsul întârzie.... e ceva "agățat" la acel terț.

De obicei la acel moment.... degeaba 2,3...mesaje răspunsul nu vine și basta. Creditul însă dispare de fiecare dată, cu fiecare mesaj. Astfel, încerci la alt moment al zilei și sigur va fi ok. 

E bine că s-a rezolvat. Multă sănătate și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, întrebări, soluții.

Mda, doar ca la mine tot aparea "not sent" , deci ceva era de la mine cumva, am si schimbat telefonul recent, pe celalalt nu am intampinat problema asta

Posibil să existe și unele setări specifice de telefon care să blocheze concret transmiterea unui mesaj.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Greedy

Nu este necesar sa confirmi prin SMS aceste programări de la medlife. Știu sistemul, am verificat in trecut si in afara de faptul ca va trebui sa plătești aceste SMS-uri pentru ca nu sunt gratuite, nu te ajuta cu nimic. Programarea ta rămâne activa chiar daca nu răspunzi la SMS.
O alta soluție alternativa ar fi sa utilizezi aplicația mobila, poți din aplicație sa confirmi sau sa anulezi o programare.
Multa sănătate!