la 08-05-2025 02:36 PM - editat ultima oară la 12-05-2025 10:00 AM de DanielaH
Salut, incerc sa trimit sms la 3722(medlife) si tot imi apare not sent. Imi apare pop up-ul daca sunt de acord ca este taxabil si totusi nu se trimite
la 08-05-2025 08:16 PM
@Greedy : Bun venit în Comunitate. Ce anume se întâmplă după acceptare? Apare că "mesajul nu a fost transmis"? Ar fi un SMS pentru programare? Încearcă un restart. Uneori este posibil să se transmită confirmarea de la terț cu întârziere și să nu fie exclusiv o problemă la Orange.
la 08-05-2025 02:47 PM
Salutare!
Dacă ai Yoxo, nu poți trimite SMS la numere scurte decât cu credit suplimentar.
Ai detalii aici .
Așa este și la prepay.
Baftă!
la 08-05-2025 02:59 PM
Am postat la abonament...sunt pe abonament orange
la 08-05-2025 03:11 PM
Poate fi o problemă pe cont. Ia legătura cu ei prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 08-05-2025 04:10 PM
Salutare!
Yoxo tot abonament este, doar ca este un hibrid intre abonamentul standard (primesti factura lunara) si cartela (nu pot face cost suplimentar decat daca reincarci cu credit).
Revenind: Ar fi doua variante:
la 08-05-2025 08:16 PM
@Greedy : Bun venit în Comunitate. Ce anume se întâmplă după acceptare? Apare că "mesajul nu a fost transmis"? Ar fi un SMS pentru programare? Încearcă un restart. Uneori este posibil să se transmită confirmarea de la terț cu întârziere și să nu fie exclusiv o problemă la Orange.
la 08-05-2025 10:23 PM
Mersi frumos, hm, ciudat ,incercasem si cu restart dar nu a functionat, am incercat acum mai pe noapte si a mers. Oare poate fi din cauza ca am semnal extrem de prost in casa? Sa fie vreo intarziere(desi am incercat sa il trimit de multe ori), nu-mi dau seama, mersi oricum, era o programare, da.
la 08-05-2025 11:02 PM
Am mai pățit-o și eu (la mine a fost cu un bilet de bus), uneori vine instant, alteori aștepți... și aștepți. Și nu pare să fie de la rețea, ci de la serverul terțului. Adică dacă ar fi lipsă credit sau problema Orange, atunci ai fi primit mesaj că nu poate fi transmis, că e blocat, că n-ai credit sau altă eroare. Dar când mesajul a "plecat", creditul a fost luat, dar răspunsul întârzie.... e ceva "agățat" la acel terț.
De obicei la acel moment.... degeaba 2,3...mesaje răspunsul nu vine și basta. Creditul însă dispare de fiecare dată, cu fiecare mesaj. Astfel, încerci la alt moment al zilei și sigur va fi ok.
E bine că s-a rezolvat. Multă sănătate și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, întrebări, soluții.
la 08-05-2025 11:13 PM
Mda, doar ca la mine tot aparea "not sent" , deci ceva era de la mine cumva, am si schimbat telefonul recent, pe celalalt nu am intampinat problema asta
la 08-05-2025 11:50 PM
Posibil să existe și unele setări specifice de telefon care să blocheze concret transmiterea unui mesaj.
la 10-05-2025 05:17 PM
Salut @Greedy,
Nu este necesar sa confirmi prin SMS aceste programări de la medlife. Știu sistemul, am verificat in trecut si in afara de faptul ca va trebui sa plătești aceste SMS-uri pentru ca nu sunt gratuite, nu te ajuta cu nimic. Programarea ta rămâne activa chiar daca nu răspunzi la SMS.
O alta soluție alternativa ar fi sa utilizezi aplicația mobila, poți din aplicație sa confirmi sau sa anulezi o programare.
Multa sănătate!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor