anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimb abonament

AntonioR
Junior entuziast

Deci mi se pare bătaie de joc, luna asta am făcut 2 ani cu abonamentul de 25euro cu telefon și vreau să schimb oferta cu una mai mică, pe site apare smart plus 15 la 7.5euro când dau să activez mi se spune”poți activa doar cele recomandate adică 20/25/30euro) în magazin mi s-au făcut niște oferte aberante toate cu router acasă deși am specificat ca nu vreau “asfel nu putem activa oferta” am sunat la 401/300 pt a înțelege deve online nu pot activa oferta de 7.5euro nimeni nu știe.. mi s-a zis să scriu pe chat, chat care stau în așteptare de 30 de min să răspundă cineva între timp s-a închis. Am ales pe site să fiu sunat pt reofertare.. ce-a mai mica 55 de lei. Adica nu pot alege ce abonament vreau eu ci doar ce vor ei 

34 Răspunsuri 34

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Dorel, am inteles din prima parerea ta, nu mai insista. Poate Antonio nu vrea sa renunte la vechimea sa ca abonat.

AntonioR
Junior entuziast

Exact, am vrut i ofertă la iPhone 15 dar nu mi-a convenit oferta respectivă și mi s-a zis ca după 3 ani am mai multe avantaje .. deci vreau un abonament basic 40 de lei pana fac 3 ani adică 12  luni ca apoi să îl cresc cu un eventual telefon 

GreenArrow
Explorator

Fa ca mine ca nici eu nu reușeam de pe site, am reziliat am trecut pe prepay și in ziua în care am trecut pe prepay am sunat la 300 sa fac cerere pt oferta, în 2 zile ma sunat cineva și am trecut iar pe abonament cu 50% reducere.

Nu te lua după ce scrie pe site ca trebuie sa ai minim 3 luni vechime ca să treci pe abonament. Merge și dacă ai o singura zi vechime dar ceri oferta prin 300 și primești exact oferta de pe site.

Anonim
Neaplicabil

Te mai rogi un pic te mai taxează 25 de euro

RafaHelper
#StarMember

Salut @AntonioR,

Care e data de finalizare a contractului? Te-au întrebat mai multe persoane dar ai spus doar luna nu si ziua. 

Daca iți expira contractul pe 31 ianuarie de exemplu, e normal sa nu poți lua oferta de pe site pentru ca încă ești in perioada de contract. Devii eligibil după data de expirare a contractului.

Unde pot verifica ziua exactă? 

AntonioR
Junior entuziast

Gata am gasit, 19/01/2024 deci este terminat.

IMG_6750.jpeg

Perfect, deci abia ieri ti-a expirat contractul. In mod normal de astăzi încolo ai putea sa prelungești cu un alt abonament, dar recomandarea mea e sa mai aștepți pana luni(22.01.2024) după ora 13 si sa încerci din nou sa iți schimbi online abonamentul. Daca tot primești eroare va trebui sa scrii un mesaj din secțiunea contact pentru a verifica un expert contul tau online.
https://www.orange.ro/contact/

image.jpg

e normal? Dacă îmi zice să aștept .. apoi dc îmi zice “dacă mai sunt acolo” 😂😂

Anonim
Neaplicabil

Trebuie sa intri în legătură prin transfer cu un operator.

Repetă întrebarea până ești transferat și apoi detaliază problema

Screenshot_2024-01-22-11-55-19-289_com.orange.contultauorange-edit.jpg

 Dupa ce vezi mesajul detaliezi

Anonim
Neaplicabil

Din ce vad vorbești cu djingo

Salut @AntonioR

După ce iți spune sa aștepți, trebuie sa vezi ca mai jos:

RafaHelper_0-1705917287415.png

Daca nu ai așteptat sa iți apară acest mesaj si ai scris altu, probabil ai dat procesul peste cap.
Este importat sa aștepți noi indicații si sa nu încurci procesul de transfer la un consultant.

La mine nu apare așa.. aștept , iar după câteva minute mă întreabă dacă mai sunt aici .. poză pe care ai trimis-o la mine nu merge 

image.jpg

Anonim
Neaplicabil

Poți încerca varianta mobil pe care ți-am trimiso 

AntonioR
Junior entuziast

Încerc după telefon