la 19-01-2024 02:35 PM
Deci mi se pare bătaie de joc, luna asta am făcut 2 ani cu abonamentul de 25euro cu telefon și vreau să schimb oferta cu una mai mică, pe site apare smart plus 15 la 7.5euro când dau să activez mi se spune”poți activa doar cele recomandate adică 20/25/30euro) în magazin mi s-au făcut niște oferte aberante toate cu router acasă deși am specificat ca nu vreau “asfel nu putem activa oferta” am sunat la 401/300 pt a înțelege deve online nu pot activa oferta de 7.5euro nimeni nu știe.. mi s-a zis să scriu pe chat, chat care stau în așteptare de 30 de min să răspundă cineva între timp s-a închis. Am ales pe site să fiu sunat pt reofertare.. ce-a mai mica 55 de lei. Adica nu pot alege ce abonament vreau eu ci doar ce vor ei
la 19-01-2024 05:10 PM
Dorel, am inteles din prima parerea ta, nu mai insista. Poate Antonio nu vrea sa renunte la vechimea sa ca abonat.
la 19-01-2024 05:16 PM
Exact, am vrut i ofertă la iPhone 15 dar nu mi-a convenit oferta respectivă și mi s-a zis ca după 3 ani am mai multe avantaje .. deci vreau un abonament basic 40 de lei pana fac 3 ani adică 12 luni ca apoi să îl cresc cu un eventual telefon
19-01-2024 05:22 PM - editat 19-01-2024 05:22 PM
Fa ca mine ca nici eu nu reușeam de pe site, am reziliat am trecut pe prepay și in ziua în care am trecut pe prepay am sunat la 300 sa fac cerere pt oferta, în 2 zile ma sunat cineva și am trecut iar pe abonament cu 50% reducere.
Nu te lua după ce scrie pe site ca trebuie sa ai minim 3 luni vechime ca să treci pe abonament. Merge și dacă ai o singura zi vechime dar ceri oferta prin 300 și primești exact oferta de pe site.
la 21-01-2024 02:56 PM
Te mai rogi un pic te mai taxează 25 de euro
la 20-01-2024 12:30 AM
Salut @AntonioR,
Care e data de finalizare a contractului? Te-au întrebat mai multe persoane dar ai spus doar luna nu si ziua.
Daca iți expira contractul pe 31 ianuarie de exemplu, e normal sa nu poți lua oferta de pe site pentru ca încă ești in perioada de contract. Devii eligibil după data de expirare a contractului.
la 20-01-2024 12:31 AM
Unde pot verifica ziua exactă?
la 20-01-2024 12:33 AM
Gata am gasit, 19/01/2024 deci este terminat.
la 20-01-2024 12:39 AM
Perfect, deci abia ieri ti-a expirat contractul. In mod normal de astăzi încolo ai putea sa prelungești cu un alt abonament, dar recomandarea mea e sa mai aștepți pana luni(22.01.2024) după ora 13 si sa încerci din nou sa iți schimbi online abonamentul. Daca tot primești eroare va trebui sa scrii un mesaj din secțiunea contact pentru a verifica un expert contul tau online.
https://www.orange.ro/contact/
la 22-01-2024 11:50 AM
e normal? Dacă îmi zice să aștept .. apoi dc îmi zice “dacă mai sunt acolo” 😂😂
22-01-2024 11:53 AM - editat 22-01-2024 11:56 AM
Trebuie sa intri în legătură prin transfer cu un operator.
Repetă întrebarea până ești transferat și apoi detaliază problema
Dupa ce vezi mesajul detaliezi
la 22-01-2024 11:54 AM
Din ce vad vorbești cu djingo
la 22-01-2024 11:57 AM
Salut @AntonioR,
După ce iți spune sa aștepți, trebuie sa vezi ca mai jos:
Daca nu ai așteptat sa iți apară acest mesaj si ai scris altu, probabil ai dat procesul peste cap.
Este importat sa aștepți noi indicații si sa nu încurci procesul de transfer la un consultant.
la 22-01-2024 11:59 AM
La mine nu apare așa.. aștept , iar după câteva minute mă întreabă dacă mai sunt aici .. poză pe care ai trimis-o la mine nu merge
la 22-01-2024 12:00 PM
Poți încerca varianta mobil pe care ți-am trimiso
la 22-01-2024 12:01 PM
Încerc după telefon
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor