anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SCAM ORANGE in Magazin atentie ...

LucianLuci
Începător

Iata cum a fost inselat de angajatii orange tatal meu pensionar de 82 de ani aveti grija si voi de batrinii vostri.

In aprilie primeste tata un telefon de la orange cica o inbunatatire de abonament...nu a inteles prea bine si a zis ca e deacord.Nu ar fi asta o problema, i s-a marit abonamentul de la 38 lei la 48 sau asa ceva... . Urmatoarea factura este marita si automat i se mai adauga un numar de telefon si o rata la ceva . Tata platea la ghiseu si cum sunt batrinii platea sa fie la zi inainte nu a observat decit dupa citeva luni ca ceva nu e ok. Cind am intrat in contul orange online apare ca are si un telefon de platit la rata. Sun la relatii cu clientii le explic situatia imi anuleaza numarul dupa ce il verifica si isi dau seama ca nu a fost accesat deloc. Ramane rata la produs. Un telefon pe care tata nu la ridicat niciodata .Am fost peste tot si imi flutura un contract semnat electronic cica.  Deci am ramas cu rata la un telefon inexistent pe care nu l-a ridicat tata . Mi sa spus ca a prezentat buletinul la ridicare produs . Intradevar i-au cerut buletinul odata cind a platit factura . Atunci au scanat buletinul si au furat telefonul tatalui meu si a ramas cu plata la telefonul furat chiar de ei. Acum nici nu stiu ce sa facem sa ne judecam... mi se pare scandalos sa faca asa ceva cu cineva in virsta. Aveti grija de parintii vostri sa nu fie escrocati ca si tatal meu de acesti smecheri ordinari. Sa nu le dea buletinul sub nici o forma. 

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din pacate, nu e primul si sunt sigur ca nu va fi nici ultimul caz de genul asta… Se practica treaba asta mai des decat ai crede. Si da, in special batranii sunt cei mai vulnerabili. Sau cei care par “necunoscatori”. Eu am o solutie foarte simpla la toate astea: ii zice PREPAY. Si da, cineva va trebui sa se ocupe de reincarcari, si da, exista chiar si asa posibilitatea ca cineva sa-ti bage pe gat fortat si un abonament, pentru ca de ce nu. Dar exista si varianta prin care tu sau altcineva ii poate face plata din My Orange, o faci de oriunde, nu e nevoie de nicio deplasare nicaieri, si nu te expui la fraude de genul asta.

Pe mine unul ma infurie teribil cand citesc chestii de genul asta. Dar cum ziceam, sunt destul de sigur ca nu e singurul caz, si din pacate nici ultimul. Pentru ca angajatii sunt instruiti sa-si faca target-ul. Prin orice mijloc. Pana cand Orange nu-si va schimba politica si foamea asta nebuna, nu de bani, ci de abonamante, in loc de clienti multumiti, lucrurile astea se vor tot intampla.

Din punctul meu de vedere, nu ar trebui sa platesti niciun telefon atata timp cat nu exista nicio dovada clara ca ti l-au dat. Ar trebui sa se faca un proces verbal, ceva. Semnat de tatal tau. Nu poti asa pur si simplu sa zici ca l-a luat, ca l-ai predat, dar sa nu ai nicio dovada in sensul asta.

Client Orange

Mi-au bagat mie abonament pe gat. Eram pe prepay, aveam nevoie de un nou telefon. Pe vremea aceea eram la Telekom si se gaseau in magazine pachete cu smartphone+prepay, la vreo 100 de lei. Bineinteles ca doamnele de la ghiseu mi-au spus ca sunt puse doar la expozitie, nu sunt de vanzare. Oricat m-am targuit nu am reusit nimic, si cum pe vremea aia nu prea le aveam cu telecomunicatiile, m-am procopsit cu un abonament cu net NELIMITAT, dar la care scria in contract ca este nelimitat internetul in limita a 15 gb lunar

Pololică
#StarMember

Salut!

Cu tot respectul pentru varsta tatalui dvs, dar nu credeti ca ar fi bine sa preluati contractul? Tata (68 de ani) nu mai are contract pe numele lui de vreo 8 ani (si nu ca nu se descurca, ci din faptul ca i-a fost mai bine. Plus ca de 3 ani il administrez prin abonamentul meu si, de fiecare data cand il simt ca ar vrea ceva, il intreb ce-l intereseaza: servicii sau aparat. Dupa ce se decide, ma ocup eu de restul. Acum 3 ani, cand a murit mama, i-am preluat eu abonamentul si, la 6E pe luna cu 1000 minute nationale si vreo 2-3GB de net a avut totul nelimitat la 6E, iar anul trecut am obtinut si roaming pentru el (desi nu prea avea nevoie, dar am zis sa fie acolo. Cine stie cand iesim din tara)).

PS: daca tineti la acel telefon, faceti o reclamatie la Orange (veti primi un raspuns), apoi, daca raspunsul nu corespunde cu realitate poate o reclamatie mai departe pentru furt... Nici eu nu sunt de acord cu mirajele astea (va dam un telefon nou gratuit, dar crestem putin si abonamentul... mici invarteli sa iasa la finalul lunii norma), dar intotdeauna putina atentie nu strica. Cu parintii vorbeam des despre asta (cum mama nu mai e, iar tata are numarul la mine, totul se rezuma la ce nevoi are si la ce bani vrea sa se incadreze. De restul ma ocup in functie si de alti factori).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Lucian, despre ce magazin e vorba? Macar sa stie oamenii sa-l evite.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

E bine că ai făcut public acest incident, ca să știe lumea și să evite astfel de întâmplări.

Blue12
Senior

Ceva asemanator am patit si eu pe vremea cand eram la Telekom. M-au intrebat daca nu doresc prelungirea abonamentului, deoarece contractul expirase. Le-am spus ca nu am nimic impotriva. Cu ocazia asta mi-au daruit si doua chromecast-uri care "sunt complet gratuite!". Da da, ciuciu gratuite! In ultimii 2 ani am platit 30 de lei pe luna pentru ele si nici macar nu le folosesc. Unuia i-am pierdut incarcatorul, oricum nu m-a interesat de ele din moment ce sunt "gratuite". Sunt curios cand voi rezilia contractul ce va spune Orange Communications despre faptul ca am pierdut o componenta a unui produs "gratuit" care de fapt nu e "gratuit".