anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S-a scumpit curentul si o data cu el si abonamentul?

LW
Junior

Pune la sfarsitul unei facturi (cu randuri mici), fara sa anunte intr-un alt fel, ca va scumpeste abonamentul, iar dupa ce observati scumpirea (eu avand mai multe numere & servicii si a durat pana m-am prins) spune... ca s-a scumpit din cauza ca s-a scumpit curentul?! Pfff, asta da explicatie. Exemplu concret: pe un abonament PRO 10 care ar trebui sa fie 11.9 euro, mie imi factureaza 13.2 (ca s-a scumpit curentul), dar in oferta lor tot 10+TVA este (s-a scumpit curentul doar la clienti vechi). Asa ati ajuns sa va bucurati la 1 euro si ceva / abonament?!

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

LW, e poveste veche, s-a tot discutat pe tema asta. Daca o sa dai cautare pe Comunitate, o sa tot gasesti discutii despre scumpirea cu 1 euro+TVA pt fiecare serviciu.

Merci de raspuns! Eu doar acum am observat si mi se pare o tampenie "cu ciucuri". Nu face decat sa iau in calcul, dupa aproape 21 de ani de client Orange (cu 6 numere + TV & Internet) sa renunt la Orange. In fiecare an am avut parte de cate o surpriza care mai de care din partea lor. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, da, așa a fost, dar de scumpiri nu va scăpa nimeni, pentru că și la cei care s-au abonat le-au venit majorat. Cel mai bine este să iei cumva legătura cu ei și să încerci să ajungi la o înțelegere.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Majorarea a vizat in principal clienții existenți, care s-au abonat chiar și de puțin timp. Poți suna la 300 și solicita anularea majorării. Succes! 

Merci de raspuns! Sincer, sunt satul deja sa ma tot cert cu ei, daca asa considera ca trebuie tratat un client cu vechime si multiple abonamente... atunci nici nu mai merita, caut sa vad ce imi ofera altii. Oricum, o miscare mizerabila prin care si-au pierdut toata increderea. 

Anonim
Neaplicabil

Reziliezi abonamentul și faci contract pe oferta pt clienții noi. Asa am procedat și eu