anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Daca abonamentul meu este 8€ de ce plătesc 103?

Lori1
Începător

BUNA. Daca abonamentul meu este de 8€ in jur de 40-50 de lei de ce eu plătesc 103, sau 97 Ron? Nu sunt in tara momentan și aș dori să știu dacă cineva ar ști de ce?! Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Ceva trebuie sa apara diferit fata de factura trecuta. Ai avut vreo gratuitate/reducere si acum a expirat? Poti face o poza la continutul facturii (nu convorbirile). Altfel nu te putem ajuta. Incearca sa dai maine un telefon la +40 374 300 300 sau pe chatul My Orange. Doar ei pot vedea ce e in contul tau.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

RafaHelper
#StarMember

Buna @Lori1

Noi nu putem știi de ce plătești atât pentru ca suntem tot clienți ca si tine aici in comunitate, dar poți afla singura daca te uiți pe factura. 🙂

Sigur că m-am uitat! Că doar nu am scris fara să mă uit.Dar nu apare nimic!

Ceva trebuie sa apara diferit fata de factura trecuta. Ai avut vreo gratuitate/reducere si acum a expirat? Poti face o poza la continutul facturii (nu convorbirile). Altfel nu te putem ajuta. Incearca sa dai maine un telefon la +40 374 300 300 sau pe chatul My Orange. Doar ei pot vedea ce e in contul tau.

Poate mă poți ajuta?! Nu sunt in țară și nu știu dacă e ceva ce poate eu nu îmi dau seama?! Ms

 

Vad că în factura curentă ai o reducere mai mica (de 30 de lei), cam la jumătate față de reducerea din decembrie (de 58 de lei) . Văd că ai servicii fixe, dar și niște opțiuni suplimentare, de 50 de lei, poate un Netflix, HBO, ceva... Poate că acum a expirat perioada in care aveai reducere la aceste servicii și de acolo diferența de cost. Plus că bănuiesc că ți s-a aplicat creșterea de 1,18 euro pt fiecare serviciu pe care îl ai de la Orange.

Buna @Lori1,

Din pacate nu te uiti unde trebuie. Daca vrei sa vezi costurile detaliate trebuie sa verifici factura detaliată sau anexa la factură. Această parte o găsești pe următoarele pagini ale facturii, daca nu este trebuie sa o descarci din contul tau MyOrange. 

delfinas
#StarMember

Poate ai facut extracost in roaming sau ai incarcat o cartela sau... Cumm zicea si Rafa, doar tu, uitandu-te in factura, poti vedea de unde vine diferenta de cost.