la 19-11-2022 07:53 AM - editat ultima oară la 21-11-2022 09:44 AM de DanielaH
Avand in vedere clauza prin care se modifica valoarea lunara a abonamentului cu 1 EUR, am cerut migrarea acelui numar pe prepay, am confirmat de doua ori cu un agent ca s-a inregistrat aceasta cerere, iar numarul va fi migrat de la urmatoarea data de facturare. Ei ce sa vezi, astazi incepe noua luna de facturare, iar numarul este tot pe abonament, evident cu 1 EUR in plus.
Intreb si eu, poate totusi un moderator raspunde, fara ANPC la Orange nu se poate rezolva nimic? Acei agenti cu care vorbim fie la 300 fie pe chat zic una si fac alta? Chiar nu exista dram de respect din partea voastra?
la 19-11-2022 10:03 AM
Salut RstdWoo,
Cat astepti raspunsul unui moderator, voiam doar sa-ti spun ca, in perioada asta sunt foarte multe solicitari de genul asta si banuiesc ca operatorii nu fac fata. As vrea sa cred ca nu e intentionat, dar...interesul pentru pastrarea abonamentului cat mai mult timp e evidenta, asa ca...nu stiu ce sa zic. S-a mai intamplat si in alte ocazii sa faci o solicitare de anulare, si sa te trezesti ca nu ajunge la timp acolo unde trebuie, si lucrurile merg inainte ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat... Nu e ideal, si n-ar trebui sa fie asa, dar...se mai intampla.
la 19-11-2022 11:23 AM
Am reusit sa dau de cineva la relatii clienti, si au rezolvat pana la urma. Bila alba pt Orange aici.
la 19-11-2022 11:30 AM
Buuun! 🙂 Ma bucur ca ai rezolvat.
E frustrant cateodata. Stiu cum e. Dar, stii cum e vorba aia: cu rabdarea treci si marea. Si inca una, tot din folclor, foarte potrivita in cazul asta: totul e bine cand se termina cu bine. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor