anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange antivirus nu functioneaza

fm2511
Începător

Am schimbat telefonul, pe noul telefon Samsung A55 (Android 14) nu mai functioneaza aplicatia Orange antivirus, nu ma pot loga in cont, apare ecranul de logare 1 fractiune de secunda apoi primesc mesajul din atasament. (Page could not be loaded, make sure you have an internet connection and retry accessing the page)

Am dezinstalat si instalat din nou aplicatia, am incercat si pe wifi si pe date mobile, nu merge deloc. 

Pe vechiul telefon Samsung A54 a functionat perfect (tot Android 14)

A mai intampinat cineva aceasta problema? Cum se poate rezolva?

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

fm2511
Începător

Salut. Nu am putut sa ma logez pt ca pagina de logare mi se afisa doar 1 fractiune de secunda, apoi disparea si primeam mesajul ca pagina nu se poate incarca.

Dar am descoperit in sfarsit care e cauza: aveam activat PrivateDNS (Adguard server) care se pare ca blocheaza pagina de logare. Am dezactivat PrivateDNS si functioneaza logarea, dupa care se poate activa la loc PrivateDNS si merge perfect!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Salut. Și încercat să te loghezi? Dacă da, ce mesaj primești? Momentan apari ca nelogat și posibil ca problema să provină de la faptul că nu ești logat.

fm2511
Începător

Salut. Nu am putut sa ma logez pt ca pagina de logare mi se afisa doar 1 fractiune de secunda, apoi disparea si primeam mesajul ca pagina nu se poate incarca.

Dar am descoperit in sfarsit care e cauza: aveam activat PrivateDNS (Adguard server) care se pare ca blocheaza pagina de logare. Am dezactivat PrivateDNS si functioneaza logarea, dupa care se poate activa la loc PrivateDNS si merge perfect!

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Excelent. E bine că acum e funcțional. Te așteptăm aici în Comunitate și cu alte întrebări / idei / soluții. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@fm2511 , ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu soluția. Te mai așteptăm în Comunitate.