anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Migrare abonament... cu o mica "problema"

mihai_13
Maestru
De la inceput vreau sa multumesc Orange pentru lucrurile bune cu (,) care vin in intampinarea clientilor
-dar cu o mica problema
-am migrat de la abonament 13 euro la 8 euro (mult mai avantajos) (operatia am facut-o online) (un lucru bun)
-dar a aparut o inexactitate in informatii cand am aplicat scria 8gb+30gb x2 (adica 60gb) cand s-a trimis precontractul pe mail surpriza a venit numai 8gb+30gb fara 30gbx2...
-sincer este bine si asa dar zic si eu "ca chestie"
-precizez ca mai aveam 4 luni de contract (pe doi ani) 13 euro..
-atasez poze .
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@mihai_13, vei primi acel bonus, dar el nu este menționat în actul adițional, acesta fiind unul standard.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu ai decât să-i recontactezi și sunt sigur că vei rezolva. Succes!

teacher_
#StarMember
Ia legătura cu cei de la dep tehnic, la Chat Djingo sau serviciul.clienti@orange.ro. Este posibil sa fi avut unele condiții oferta prezentata de tine.

Jay
Campion certificat
Eu am avut niste întrebări la ultima prelungire, dar, am vorbit cu un consultant, nu a fost online, însă, din ce-mi aduc aminte, trebuia sa fii în ultimele 3 luni, pentru bonusul acela de net.. eu aveam 3 abonamente în ultima luna și 1 abonament în 4 luni.. a zis ca pentru cel în 4 luni nu-mi poate da...

mihai_13
Maestru
-am sa fiu sunt sigur contactat telefonic de Orange -dar eu am dat clik la ceva ce nu se confirma , despre asta vreau sa zic SPER CA VEDETI POZELE - si probabil ca ai dreptate Jay -oricum sunt multumit si asa ... dar ...

Jay
Campion certificat
Pozele se vad.. înțeleg ca abonamentul ar include 60 gb, in format standard, dar, probabil modificarea a apărut pentru numărul tău de telefon, sistemul primind informația, dupa ce ai aplicat, ca nu este în ultimele 3 luni.. Ca sa te lămurești exact, cel mai bine asa ar fi, sa întrebi.. Dacă nu era online si era o discuție telefonica probabil ti-ar fi spus din start.. Sa ne spui și noua dacă asta a fost problema.. 🙂

mihai_13
Maestru
-peste inca o luna cand va intra in vigoare vor mai ramane exact 3 luni... deci .. -mersi de raspunsuri , ma voi edifica maine cand voi fi sunat .. -si poate voi lua si un telefon ieftin in rate 🙂

Razvan
#StarMember
Ai prelungit pe 24 de luni?

Jay
Campion certificat
Asa e, dar, cred ca se tine cont de data "semnarii" contractului.. si la mine situația tot asa era.. eu am prelungit în februarie și perioada minima pentru acel număr expira în iunie..

mihai_13
Maestru
DA 24 luni

Razvan
#StarMember
Contractul intră în vigoare de la următoarea dată de facturare, de la data semnării/acceptării noului contract.

RafaHelper
#StarMember
Salut @mihai_13, ‏‏‎ ‎ Vei primi acel bonus exact cum scrie pe site, momentan exista o problema iar pe mail, in contract, nu se afiseaza corect bonusul. Acesta problema a mai fost semnalata si de alti utlizatori, chiar si eu am primit ca tine in noiembrie 2019 dar bonusul a fost adaugat pe cont.

DanielaH
Moderator
@mihai_13, vei primi acel bonus, dar el nu este menționat în actul adițional, acesta fiind unul standard.