la 28-09-2022 12:10 PM - editat ultima oară la 29-09-2022 09:40 AM de DanielaH
de ce nu merge 5g pe samsung a53 desi mi am schimbat abonamentul la unul pro15 5g?
la 28-09-2022 12:34 PM
Da, e restrictie pusa. Trebuie scoasa. 😁
la 28-09-2022 12:13 PM - editat ultima oară la 28-09-2022 12:18 PM de DanielaH
În interiorul clădirilor nu există acoperire 5G... iar afară cum îți este norocul... îți afișează telefonul că ai fi în zona de acoperire 5G? dacă nu atunci înseamnă că ești în afara razei de acoperire...
la 28-09-2022 12:21 PM
ok mulțumesc o sa încerc într-un magazin
la 28-09-2022 12:13 PM
Cel mai probabil trebuie sa contactezi Orange pentru activarea profilului 5G pe SIM. Verifica sa fii in aria de acoperire 5G.
la 28-09-2022 12:15 PM
@Anonim nici mie nu-mi merge pe iPhone SE 2022 dar m-am liniștit... telefonul nu e cumpărat de la Orange deci nu funcționează 5G 🙂
la 28-09-2022 12:17 PM
Nu e chiar asa. 🙂
Uneori pur si simplu nu se activeaza flag-ul 5G pe SIM si trebuie activat de catre un angajat. Nu ar trebui sa se mai intample asta, dar asta e situatia.
la 28-09-2022 12:19 PM
la mine când îmi apare 5G viteza e la nivelul dial-up
la 28-09-2022 12:20 PM
ok mulțumesc
28-09-2022 12:29 PM - editat 28-09-2022 12:33 PM
Poti sa pui o captura din ecran din meniul *#0011# al telefonului Samsung si iti spun daca e profilul 5G aplicat pe contul tau sau nu. Doar sa fii conectat la reteaua mobila si nu la cea wireless. 🙂 Trebuie sa ai un parametru ENDC Restriction setat pe ''false'', nu pe ''true''
Ah, de fapt e un Samsung cu Exynos. Pe asta valoarea trebuie sa fie 0, nu pe 1, iar valoarea se numeste RestrictDCNR 🙂
la 28-09-2022 12:33 PM
la 28-09-2022 12:34 PM
Da, e restrictie pusa. Trebuie scoasa. 😁
la 28-09-2022 12:36 PM
ok dar cum sa o fac?🤣
la 28-09-2022 12:40 PM
Trebuie sa contactezi Orange, banuiesc ca daca esti persoana juridica ai un manager de cont, daca nu apelezi 300 sau scrii pe site in chat si te ajuta ei.
la 28-09-2022 01:01 PM
ok am discutat pe site și acum apare 0 deci sa înțeleg ca e activ serviciul 5g?
la 28-09-2022 01:02 PM
Da, este activ profilul 5G acum. Cand vei avea acoperire 5G telefonul se va conecta automat. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor