anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce antivirusul BitDefender nu mai e gratis?

Aurel200
Începător
Mai am un an și jumătate de perioada minima contractuala.
Pana luna trecuta antivirusul BitDefender a fost gratis, inclus în abonament. Acum m-ar costa un euro pe luna.
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Salut @Aurel200, ‏‏‎ ‎ Aplicatia Orange Antivirus dezvoltata in parteneriat cu Bitdefender este oferita gratuit pentru toate abonamentele din oferta comercială activate după 16 septembrie 2013. In mod normal aplicatia la activare primeste 6 luni de licenta, pentru a putea folosi aplicatia in continuare este necesar sa trimiti un mesaj catre Orange pentru a putea activa din nou o licenta de 6 luni pe contul tau de aici: https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Asta inseamna ca in 24 de luni trebuie sa intri in contact cu Orange de cel putin 3 ori pentru a activa o noua licenta pe contul tau. ‏‏‎ ‎ De 2 ani eu tot fac acest lucru pe 3 numere, iar pana in acest moment nu s-a gasit o solutie care sa rezolve aceasta problema definitiv desi este necesar. :( Singura solutie oferita este cea explicata mai sus pentru moment. ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember
Salutare! Probabil că au schimbat ceva, pentru că și la mine apare că opțiunea nu este compatibilă cu pachetul meu. Sunt sigir că se găsesc însă soluții alternative! Succes!

DanielaH
Moderator
@Aurel200, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău. Ai primit cumva un mesaj pe telefon legat de expirarea valabilității antivirusului?

RafaHelper
#StarMember
Salut @Aurel200, ‏‏‎ ‎ Aplicatia Orange Antivirus dezvoltata in parteneriat cu Bitdefender este oferita gratuit pentru toate abonamentele din oferta comercială activate după 16 septembrie 2013. In mod normal aplicatia la activare primeste 6 luni de licenta, pentru a putea folosi aplicatia in continuare este necesar sa trimiti un mesaj catre Orange pentru a putea activa din nou o licenta de 6 luni pe contul tau de aici: https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Asta inseamna ca in 24 de luni trebuie sa intri in contact cu Orange de cel putin 3 ori pentru a activa o noua licenta pe contul tau. ‏‏‎ ‎ De 2 ani eu tot fac acest lucru pe 3 numere, iar pana in acest moment nu s-a gasit o solutie care sa rezolve aceasta problema definitiv desi este necesar. :( Singura solutie oferita este cea explicata mai sus pentru moment. ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

Vio73
#StarMember
Eu am acel mesaj de expirare a antivirusului și chiar nu înțeleg de ce!

Razvan
#StarMember
Acu câțiva ani când am instalat Orange antivirus, nu m-am lovit de aceasta problemă. @rafa_helper, interesant ce spui. Mulțumesc frumos 🙂

Aurel200
Începător
M-au sunat cei de la Orange și problema s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator
@Aurel200, ne bucurăm că s-a rezolvat. Ne spui, te rog, și care a fost problema? Experianța ta poate fi utilă și pentru alți membri din Comunitate. Mulțumim și te mai așteptăm.

Vio73
#StarMember
O să încerc și eu să rezolv. Mulțumesc frumos!