la 03-07-2025 01:38 AM - editat ultima oară la 03-07-2025 02:29 PM de DanielaH
Buna seara . Am făcut cerere de reziliere pe 29 mai pentru un abonament care trebuia să expire pe 26 iunie .Mi s-a spus că pe 1 iulie se reziliază ,am primit și email de confirmare .Am mai vorbit și pe chat si la 300 si acum trebuie să aștept să mă contacteze sa rezolve. Intre timp mi s-a emis și încă o lună pentru acest abonament .A mai pățit cineva așa ceva ? La Vodafone nu am pățit așa ceva ,la data stabilită s-au închis imediat numărul .
la 03-07-2025 02:15 PM
S-a rezolvat . M-a sunat și a închis numărul azi .Așa trebuia de la început .
la 03-07-2025 06:18 AM
Salutare!
Probabil a mai fost ceva suplimentar de plată. Ai verificat în My Orange dacă este închis?
I-ai mai întrebat ce se întâmplă?
03-07-2025 06:36 AM - editat 03-07-2025 06:36 AM
Salutare!
Ar trebui să-i contactati și să cereti detalii suplimentare despre stadiul cererii de reziliere.
la 03-07-2025 02:15 PM
S-a rezolvat . M-a sunat și a închis numărul azi .Așa trebuia de la început .
la 03-07-2025 02:28 PM
Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 03-07-2025 12:47 PM
Am fost contactată și mi-a zis că îl închide acum
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor