anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament care nu s-a reziliat la data stabilită

mary57
Junior entuziast

Buna seara . Am făcut cerere de reziliere pe 29 mai pentru un abonament care trebuia să expire pe 26 iunie .Mi s-a spus că pe 1 iulie se reziliază ,am primit și email de confirmare .Am mai vorbit și pe chat si la 300 si acum trebuie să aștept să mă contacteze sa rezolve. Intre timp mi s-a emis și încă o lună pentru acest abonament .A mai pățit cineva așa ceva ? La Vodafone nu am pățit așa ceva ,la data stabilită s-au închis imediat numărul .

1 Soluţie acceptată‚

mary57
Junior entuziast

S-a rezolvat . M-a sunat și a închis numărul azi .Așa trebuia de la început .

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil a mai fost ceva suplimentar de plată. Ai verificat în My Orange dacă este închis?

I-ai mai întrebat ce se întâmplă?

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ar trebui să-i contactati și să cereti detalii suplimentare despre stadiul cererii de reziliere.

https://www.orange.ro/contact/ 

mary57
Junior entuziast

S-a rezolvat . M-a sunat și a închis numărul azi .Așa trebuia de la început .

Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.

Te mai așteptăm în Comunitate.

mary57
Junior entuziast

Am fost contactată și mi-a zis că îl închide acum