anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere

Cosma
Junior

Bună tuturor. Vreau doar să relatez și în comunitate tot ce am tras cu "stimabila" companie Orange Timișoara, și răspunsul lor la solicitarea mea:

Bună ziua dragă Orange. Codul meu de abonat este....... , pe numele.......... Vă scriu în legătură cu rezilierea abonamentului existent în cazul în care nu voi fi contactată de departamentul rezilierii contracte conform mesajului următor : "Îți confirmăm că miercuri 5 februarie, am înregistrat solicitarea ta cu numărul 238144583. Un consultant Orange te va contacta în 7 zile lucratoare pentru a îți oferi cea mai buna soluție. Cu prietenie, echipa Orange".

Menționez că pe baza unei oferte cu un preț foarte bun al companiei Orange, În data de 8 august 2023 am vrut să îmi fac un abonament de cablu TV și net prin fibră numit "entery" la noua adresă unde m-am mutat ,dar mi s-a spus că din păcate "momentan nu există infrastructura necesară la acea adresă". În schimb mi s-a propus că temporar să îmi portez numărul vodafone avut anterior și să accept un abonament internet de voce, numit fun 11, la pachet cu un router portabil la prețul de 27 lei pe lună, pe care să-l folosesc doar pentru internet, asta temporar, până se face acea infrastructură. A trecut un an și jumătate și datorită că încă nu există acea infrastructură, am anunțat de nenumărate ori acel sediu Orange că aș dori rezilierea abonamentului din următoarele motive, pe care vi le descriu în detaliu mai jos, deoarece comunicarea cu unii reprezentanți ai companiei Orange este foarte precară din toate punctele de vedere, cu toate că aveți oferte foarte bune. Voi aștepta să mă contacteze cineva, dar între timp prefer să vă scriu și pe mail în cazul în care nu mă va contacta nimeni și poate de data asta, în sfârșit va fi cineva dispus să mă ajute, iar cererea de reziliere îmi va fi luată în considerare și pe acest canal de comunicare. Vreau să vă relatez pe larg în acest email, tot ce am tras cu "stimabila" companie Orange Timișoara. Menționez că tipul de abonament pentru care eu am optat de la bun început să semnez un contract cu compania Orange, a fost doar de cablu TV și internet prin fibră, numit "entery". Ca să înțelegeți mai ușor toate detaliile pe care vi le expun, relatez mai jos cum au decurs lucrurile și motivele bine întemeiate pentru care doresc rezilierea contractului cu compania Orange:

Motivul nr. 1) Reprezentantul companiei care m-a preluat, a insistat că, dacă accept oferta lor, între timp se va face și infrastructura și într-un viitor apropiat pot beneficia de internet prin fibră și TV prin cablu, cum am vrut de la bun început, iar ulterior pot închide acest abonament sim fără costuri de reziliere, cu returnarea echipamentului. Pe urmă, la semnarea contractului cu Orange, mi s-a spus că voi beneficia de 24 de luni la jumătate de preț, adică 27 lei în loc de 56 lei aproximativ. Poate am înțeles eu greșit, dar așa mi s-a spus, inclusiv din reclamele din magazin/TV, că la portare sau abonament nou, se oferă acea reducere 24 de luni, lucru care nu s-a întâmplat decât pe 12 luni. Reprezentantul m-a convins și asigurat că dacă accept varianta propusă de el, e ceva temporar. Am zis ok, sunt de acord și am acceptat oferta cu acel router inclus cu sim în el, dar că accept să semnez doar cu condiția că pe viitor se va putea băga fibra optică și cablu TV, iar eu pot renunța la abonamentul cu cartelă, returnez echipamentul primit de la ei, deoarece nu pentru cartelă am optat și am atâta răbdare, dar m-a mințit, am și martori. (o să înțelegeți pe parcurs de ce spun asta). De mai mult de un an am tot așteptat să " se facă infrastructura aia" și nici în ziua de azi nu s-a făcut (na, poate nu tine de ei nici asta, dar totuși să continue să mă mintă, nu e frumos). În cazul în care doriți dovezi cu ce încerc să relatez și aveți camere de supraveghere cu audio inclus, puteți verifica data începând cu : 8 august 2023 încoace

Motivul nr. 2) O perioadă totul a fost bine, dar internetul a început să devină aproape nefuncțional, probabil datorită aglomerării rețelei, iar la scurt timp și router-ul trebuia repornit și resetat odată la 24-48 de ore ca să funcționeze cât de cât normal, după care iarăși nu-mi mai funcționa. Am facut sesizari si nu s-a rezolvat nimic cu toate că am semnalat problema la cei de la care am primit acel router și făcut contractul, dar dânșii m-au pasat dintr-o parte în alta zicând să sun la 300. Când am sunat la 300, am așteptat mult până ajung să vorbesc cu un om și la fel, am fost pasată înapoi la cei cu care am semnat și de unde am luat acel device, că poate mi-l schimbă, că dânșii pot doar reseta rețeaua și atât. Văzând că nu am succes în rezolvarea situației și nici acces la cablu TV și net prin fibră cum mi s-a promis, am hotărât din nou să renunț complet la abonament și pe data de 11 noiembrie 2024 am încercat să fac online solicitarea de reziliere a abonamentului existent, inclusiv pe e-mail, dar pe varianta online nu am reușit să fac cererea de reziliere, iar majoritatea emailurilor ale companiei Orange, nu sunt funcționale, așa că m-am dus din nou la sediul Orange.

Acolo I-am informat pe reprezentantul de acolo că doresc să îmi închid abonamentul, să îmi spună ei cum să procedez și aduc echipamentul înapoi. Am întrebat din nou să mă asigur dacă vor fi ceva taxe de plătit ori nu, dar domnul care "m-a ajutat", m-a asigurat că nu vor fi taxe de reziliere a contractului dacă aduc echipamentul înapoi cu cartelă cu tot, că acceptă returul echipamentului fără nici o problemă, așa cum tot dânsul mi-a promis de la bun început. Lucru total fals!!! Un alt reprezentant a menționat că ar fi totuși o fază de reziliere de până în 50-60 lei, altul că suma e mai mare, și tot așa, până nu am mai înțeles nimic. Trecând cu vederea lipsa de comunicare, neînțelegerile, minciunile și falsele promisiuni, recomandarea dânșilor a fost sa mai aștept până după perioada sărbătorilor de iarnă. Am fost de acord să aștept și le-am menționat celor din sediul Orange că între timp am căutat și găsit altă variantă la care o să pot apela pentru a avea cablu TV și internet la noua adresă , începând cu februarie 2025. Buuun, Între timp mi-am făcut cont și în aplicația my orange cu speranța că așa poate reușesc să depun o altă cerere de reziliere abonament, dar din păcate nici varianta asta nu a funcționat pentru mine (recunosc că nu mă prea pricep și mă cam depășește tehnologia). A venit 2025, Șiiii încă nu am rezolvat nimic cu "echipa prietenoasă" Orange.

Motivul nr. 3) Săptămâna trecută, februarie 2025, m-am dus iarăși la sediul Orange și am încercat să reziliez din nou acest abonament, deoarece chiar nu-l mai folosesc și nu-l mai doresc sub nici o formă, infrastructura nu se poate face, iar eu am apelat la altă companie, care a avut și are infrastructură pentru internet și televiziune, iar în prezent beneficiez de serviciile lor. Din momentul când am solicitat rezilierea abonamentului, mi s-a cerut o sumă enormă, aproximativ 500 lei "taxa pentru reziliere contract", o sumă mult prea mare, pe care chiar nu mi-o permit să o achit. Îmi pare rău și iertați-mă că spun toate astea, dar nu toată lumea își permite abonamente de aproape 60 lei și taxe de 500 de lei "taxă de reziliere". Menționez că din data de 5 februarie 2025, nu mai folosesc serviciile abonamentului existent cu routerul sim. Pe urmă, nu mare mi-a fost mirarea și mai să fac infarct de la un așa șoc, când dintr-o neînțelegere o angajată a companiei Orange, m-a sunat și mi-a spus că pe baza CNP-ului meu, aș figura cu rate la nu știu ce telefon și că trebuie să-l achit și pe ăla!!! Am întrebat-o cum e posibil așa ceva, că nu am luat niciodată telefon în rate de la Orange și că pot dovedi oricând dorește ea, cu contractul în fața ei citind totul cap-coadă, că pot dovedi că eu nu am rate la nici un device luat cu compania Orange. Am rugat-o să îmi trimită dovada a ce susține, deoarece pe baza contractului pe care l-am citit, e imposibil eu să fi luat așa ceva, dar ea neavând "suficiente date" angajata a spus că pot să mă prezint la sediu Orange următoarea zi. Nu înțeleg de ce atâtea piedici și ghinioane și am observat că nu sunt singura persoană care s-a confruntat cu situații similare. Sincer, am acceptat acest abonament cu router sim doar cu promisiunea și cu condiția că într-un viitor apropiat mi se va pune cablu TV și internet la noua adresă, (lucru pe care l-am tot menționat de mai multe ori și celor din sediul companiei, încă de la început), dar totul a fost fără succes. Câtă nepăsare, câte neînțelegeri și câtă lipsă de comunicare întâmpin din partea unor reprezentanți. De ce oare? Că până acum nu am avut niciodată probleme cu compania, facturile au fost mereu achitate la zi, inclusiv plătite în avans, și asta primesc la schimb: minciuni, promisiuni false și nepăsare? Păcat și urât că se întâmplă asta!!

Motivul nr. 4) Agitată și speriată, m-am dus pregătită cu contractul și buletinul spre sediu Orange, iar când am ajuns la sediu să-i confrunt amiabil pe cei cu care am semnat și să renunț la abonament, să clarific neînțelegerile cu posibila rată și să returnez acel device portabil cu sim primit de la ei, deoarece nu-l mai folosesc, dânșii m-au refuzat mi-au zis cu stupoare că "doamnă, nu puteți returna un device portabil, decât pe cele închiriate prin cablu sau fibră fixă,  eu neștiind până la acel moment că acel aparat nu se poate returna și că acel reprezentant m-a mințit. Mi s-a mai spus și că "fie plătiți cei 500 lei pentru rezilierea contractului, fie negociați cu reprezentantul de la rezilierii când vă vor contacta sau păstrați cartela așa cum e cu router cu tot, până expiră contractul, că noi nu avem ce face și nu vă mai putem ajuta". Pe urmă mi s-a spus că "defapt e o mare neînțelegere din partea angajatei care m-a sunat, că mi s-a comunicat greșit acele informații și că nu figurez cu nici un fel de rate la vreun telefon și să mă liniștesc, că ei asigură faptul că nu am nici un fel de datorii. Totuși vă întreb, e frumos ce fac acei reprezentanți cu clienții lor? Chiar așa lacomi să fie unii reprezentanți pentru câteva sute de lei? Îmi pare rău și nu vreau sa fiu rea, dar printre altele, tocmai din aceste motive vreau să renunț definitiv la serviciile de abonament ale companiei Orange. Din păcate eu nu îmi pot permite o așa sumă mare pentru a putea rezilia un amărât de contract, iar din cauza fricii și a tuturor neînțelegerilor, minciunilor și incidentul cu așa zisa rată, am contactat un avocat din oficiu să mă îndrume juridic cu ce pot face și dl avocat a spus că contractul semnat cu acel reprezentant din compania Orange la acel sediu, pare dubios și nu-și explică de ce întâmpin atâtea piedici din partea companiei în a-mi rezilia contractul. Domul avocat a menționat despre Legea 193/2000 și m-a îndrumat cu tot ce o să pot face eu pe cale legală în cazul în care compania nu îmi acceptă cererea de reziliere abonament fără acele taxe uriașe  de 500 de lei , ori nu găsim o soluție pe cale amiabilă. Nici eu și nici avocatul nu își explică de ce trebuie să achit așa taxe uriașe de reziliere, din moment ce nu am datorii, sunt de acord să returnez echipamentul cum mi s-a spus, dar compania îl refuză și telefoane sau accesorii luate prin rate nu am, nici penalități de plată nu am, fiind la zi cu totul. (avocatul nu e singurul care susține că ceva nu e în regulă cu contractul și modul reprezentanților de a "rezolva" situația). 

Vă spun sincer că nu fac asta din răutate sau rebelism, ci din cauza supărării a tot ce am relatat în acest email. Cred că și dumneavoastră și oricine ar fi fost în situația mea, ar reacționa la fel, sau mai rău (după caz). Ca să fiu sigură că nu am decât acest abonament și că doresc să renunț la acest contract, am sunat totuși la 300 și o doamnă tare empatică și drăguță în sfârșit, a fost dispusă și răbdătoare să mă ajute ea cu cererea de reziliere prin telefon, dar că trebuie la rândul meu să aștept să fiu contactată de departamentul de rezilieri, moment în care am fost de acord să aștept. Au trecut 4 zile și încă nu m-a sunat nici un reprezentant rezilieri. Voi aștepta cele 7 zile lucrătoare să fiu contactată de acel departament de rezilieri, dar dacă nu sunt contactată, voi apela la celălalte opțiuni rămase. 

Sincer, nu înțeleg de ce suntem noi păcăliți pentru că domnii reprezentanți ai companiei să își facă "targetul", doar pentru că temporar am "beneficiat de reduceri la abonament și merge și așa". De ce întâmpinăm atâtea dificultăți cu reprezentanții din compania asta? că nu înțeleg. De ce reprezentanții spun o chestie, până își fac "vânzările" iar în realitate se întâmplă cu totul altceva? Îmi pare tare rău dacă fără să vreau vă supăr, dar nu am avut de ales și a trebuit să vă contactez inclusiv pe email să detaliez tot. La relații cu clienții nu prea are nimeni răbdare, decât foarte rar și asta la noroc, la sediul sunt mințită și pasată dintr-o parte în alta, cu promisiuni și minciuni, și abia dacă e cineva dornic să ajute, așa că am fost nevoită să vă explic pe larg toată situația, ca de această dată poate o să îmi luați în considerare cererea de reziliere fără taxe, cu returnarea acelui echipament portabil. Vă rog enorm să îmi luați în considerare și dumneavoastră cererea de reziliere, în cazul în care nu sunt contactă de departamentul competent în cele 7 zile lucrătoare. Alte detalii dacă aveți nevoie, sunt pe baza codului de abonat, dar dacă aveți nevoie, vi le transmit ulterior. Mulțumesc anticipat și aștept răspunsul dumneavoastră. O zi frumoasă!

Azi, 10 februarie am primit doar acest răspuns din partea orange :

Mi se pare mie sau efectiv m-au luat în bătaie de joc?

16 Răspunsuri 16

BlackWolf
Maestru

Salutare!

E foarte nasoala situatia asta si din pacate o intalnesti la toti operatorii. Am avut si eu o situatie asemanatoare cu Orange, abonamentul de internet si routerul le-am luat si le-am folosit o perioada, dar ulterior internetul a devenit aproape nefunctional datorita aglomerarii retelei. Am facut sesizari si nu s-a rezolvat nimic, iar pentru reziliere in timpul perioadei contractuale mi-au cerut si mie taxe. Singura modalitate prin care am putut rezolva problema a fost sa trimit o Cerere scrisa de mana si scanata pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, iar in Cerere am detaliat toate problemele, am mentionat Legea 193/2000 si am mentionat si ca, in caz ca nu se rezolva problema si nu mi se inchide abonamentul fara taxe de reziliere, eu urmand sa predau routerul in magazin, voi fi nevoit sa fac sesizare la ANPC si eventual sa apelez la Instanta. In termen de 30 zile ei trebuie sa solutioneze Cererea. Nu am mai primit nici un raspuns inapoi, dar in 21 zile s-a inchis abonamentul si nu au mai vrut routerul inapoi, deoarece routerele nu se predau la ei, nu le vor inapoi. Cererea s-a solutionat pozitiv, dar daca se solutiona negativ, aia era dovada esentiala pentru ANPC ca am incercat intai sa rezolv amiabil problema cu operatorul si nu s-a putut. La fel fa si tu si ar trebui sa se rezolve problema asta, dar daca nu se rezolva, apelezi la ANPC si se va rezolva, nu ai incotro. Conform legii 193/2000: „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”. Ti-am pus mai jos si un link, poate te ajuta...

O seara frumoasa si mult succes!

https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-orange-romania/

Încerc varianta asta, poate se rezolvă. Aveți vă rog și alte emailuri să trimit celor de la reziliere?  Vă mulțumesc enorm pentru sfat.

Ar trebui sa se rezolve, eu asa am rezolvat problema asta. Încă o adresa de mail ar mai fi reclamatii@orange.ro, puteți încerca sa trimiteți și aici, dar nu știu dacă o sa se rezolve ceva...

Cu mare plăcere!

 Încerc și acest email. Mulțumesc tare mult.

Asa, foarte bine, mergeti pe toate caile si trimiteti, nu conteaza ca mai aveti o cerere inregistrata la 300, trebuie sa stati pe capul lor si sa ii innebuniti de cap ca sa rezolvati ceva, altfel nu prea va baga in seama, o intind si nu prea rezolvati nimic. Nah, insistenta e aiurea, dar asa se rezolva problemele la noi, din pacate. Eu asa am reusit sa rezolv in general problemele mai importante, cu insistenta...

Cu mare placere!

De acord. Cel mai bun sfat de până acum, chiar apreciez efortul 😊.

Va multumesc pentru apreciere!

Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul!

De exemplu, am auzit niște prostii ieri de la o domnișoară de la call-center de la Telekom, de îți stă mintea în loc. A făcut o cunoștiință sesizare ca are viteza mica la internetul mobil cu semnal full și 4G+ și suna domnișoara și spune ca e conectat la o celula de semnal de la 20 km și ca fura celelalte rețele semnalul de la Telekom, de asta are viteza mica la internet și nu are ce sa facă. Celula de semnal este la 800 m distanta. Asta este ca în filmele cu **beep**, cu asemenea oameni, normal ca nu merge nimic cum trebuie în tara asta, eu cred ca unii dintre ăștia chiar nu sunt sănătoși la cap😂🤦‍♂️

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Destul de neplăcută tevatura asta! Trebuie depusă cererea de reziliere din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj. Probabil că îți vor percepe ceva taxe , nu știu, iar routerul mobil nu cred că se returnează. Eu am avut contracte de internet mobil cu router și au rămas toate la mine, dar nu știu în caz de reziliere. Mă gândesc totuși că ar fi bine să explici foarte frumos, cum ai făcut-o și în Comunitate, cam cum au decurs problemele și ce ți s-a întâmplat.

Sper să reușești! 

Succes!

Salutare, Am apelat și la secțiunea "contact".  Am specificat celor de la Orange, la fel că și în postare ce tip de abonament am vrut de la bun început, dar dânșii mi-au "recomandat" temporar cu totul altceva, de aici toată nemulțumirea. Momentan aștept apelul celor din departamentul de reziliere să văd ce spun dânșii. Mulțumesc pentru răspuns.

Razvan
#StarMember

Bună dimineața! Întrucât ai înregistrată o cerere de reziliere prin canalul 300, așteaptă să te contacteze agentul de la departamentul reziliere/ofertare. Dacă rezoluția propusă de către operator nu te mulțumește, trimite o solicitare de reziliere prin secțiunea contact de pe pagina Orange sau scrisoare prin poștă la adresa Orange România SA, Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr. 5, Sector 1, București.

Adresa de mail serviciul.clienti@orange.com a fost de comisionată și nu mai este funcțională.
Îmi pare rău de cele relatate de tine, data viitoare citește contractul de 2/3x înainte de semnare, mai ales la partea cu reducerile acordate și cu despăgubirile acordate în caz de reziliere anticipat. 
Succes în demers și să ne ții la curent.

Bună. Contractul l-am citit, nu doar o dată. La fel ca și în postare, am specificat si celor de la Orange ce tip de abonament am vrut de la bun început,dar ei mi-au "recomamdat" temporar cu totul altceva . Aștept apelul departamentului de reziliere, dar dacă nu mă vor suna, cum mi s-a spus, voi trimite și scrisoare la acea adresă și vă țin la curent. Mulțumesc mult pentru răspuns.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Cosma

In primul rand nu mai fa cereri in stânga si in dreapta. Daca ai deja o cerere făcută la 300 e de ajuns. Foarte important atunci când faci o cerere este sa ceri un număr de înregistrare ca mai apoi când suni sau trimiți un mail/mesaj sa poți face referire la acel număr. 

De recomandat este sa folosești secțiunea "Contact".

https://www.orange.ro/contact/

Cel mai probabil se va rezolva problema ta.

Ne poți spune despre ce magazin Orange este vorba?

Salut. În primul rand, după cum am specificat și în postare, am deja număr de înregistrare doar cu cei de la 300, deoarece cei din sediul Orange la care am fost de la bun început, nu au fost "dornici" să mă ajute. doar la sediul lor am apelat, nu am fost în mai multe părți și am folosit inclusiv secțiunea de contact. Am specificat și că voi aștepta apelul de la departamentul de rezilieri, dar am vrut totodată să relatez și pe comunitate cu ce mă confrunt. Edit pentru RafaHepler: Sediul Orange e din Timișoara, zona Iulius Mall. mulțumesc și Doamne ajută să fie cum ziceți, să se rezolve.

@Cosma in Timișoara sunt 2 mall-uri, ambele mall-uri au Magazine Orange. E important pentru comunitate sa stie unde s-a întâmplat acest eveniment pentru a evita acel magazin.