anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere

Cosma
Începător

Bună tuturor. Vreau doar să relatez și în comunitate tot ce am tras cu "stimabila" companie Orange Timișoara. Am abonament fun 11 de un an jumate și am anunțat de nenumărate că aș dori rezilierea abonamentului din următoarele motive, deoarece comunicarea cu unii reprezentanți ai companiei este precară din toate punctele de vedere. (cu toate că au oferte foarte bune, la capitolul comunicare stau precar). Menționez că am primit acest mesaj: "Iti confirmam ca am inregistrat solicitarea ta........ . Un consultant Orange te va contacta in 7 zile lucratoare pentru a iti oferi cea mai buna solutie. Cu prietenie, echipa Orange".

Voi aștepta să mă contacteze cineva, dar între timp prefer să scriu și în comunitate în cazul în care nu mă sună nimeni, poate de data asta e cineva aici competent și cererea îmi va fi luată în considerare. Ca să înțelegeți toate detaliile pe care încerc să le spun, descriu mai jos cum au decurs lucrurile și motivele pentru care doresc rezilierea contractului cu compania Orange :

1) Pe baza unei oferte cu un preț foarte bun, În data de 8 august 2023 am vrut să îmi fac un abonament doar de cablu TV și net prin fibră la noua adresă unde m-am mutat ,dar mi s-a spus că din păcate "momentan nu există infrastructura necesară la acea adresă". În schimb mi s-a propus că temporar să îmi portez numărul vodafone avut anterior și să accept un abonament internet de voce, numit fun 11, la prețul de 27 lei pe lună, pe care să-l folosesc doar pentru internet și am primit de la ei un router wifi portabil cu sim-ul aferent introdus în aparat. Reprezentantul companiei care m-a preluat, a insistat că, dacă accept oferta lor, între timp se va face și infrastructura și într-un viitor apropiat pot beneficia de internet și TV prin cablu, cum am vrut de la bun început și pot închide acest abonament sim fără costuri de reziliere cu returnarea echipamentului. Pe urmă, la semnarea contractului cu Orange, mi s-a spus că voi beneficia de 24 de luni la jumătate de preț, adică 27 lei în loc de 56 lei aproximativ. Poate am înțeles eu greșit, dar așa mi s-a spus, inclusiv din reclamele din magazin că la portare sau abonament nou, se oferă acea reducere 24 de luni, lucru care nu s-a întâmplat decât pe 12 luni. Ok., am zis, fie cum zice dl reprezentant atunci, și am acceptat oferta cu acel device cu sim în el, dar că accept doar cu condiția că pe viitor se va putea băga cablul fibra optică și cablu TV, iar eu pot renunța la abonamentul cu cartelă și returnez echipamentul primit de la ei, deoarece nu asta am vrut. Am zis, ok, am atâta răbdare, dar m-au mințit pe față, am și martori. (o să înțelegeți pe parcurs de ce spun asta). De mai mult de un an am tot așteptat să " se facă infrastructura aia" și nici în ziua de azi nu s-a făcut (na, poate nu tine de ei nici asta, dar totuși).

2) o perioadă totul a fost bine, dar în scurt timp, router-ul trebuia repornit și resetat odată la 1 zi sau 2 ca să funcționeze normal (după care iarăși nu-mi mai funcționa). Am semnalat problema la cei de la care am primit acel router și făcut contractul, dar m-au pasat dintr-o parte în alta zicând să sun și la 300. Când am sunat la 300 am așteptat mult până ajung să vorbesc cu un om și la fel, am fost pasată înapoi la cei cu care am semnat și de unde am luat acel device, că poate mi-l schimbă. Văzând că nu am succes la cablu TV și net prin fibră, am hotărât din nou să renunț complet la abonament și pe data de 11 noiembrie 2024 am încercat să fac online solicitarea de reziliere a abonamentului existent, dar pe varianta online nu am reușit să fac cererea, așa că m-am dus din nou la sediul Orange. Acolo I-am întrebat pe reprezentant din nou că dacă doresc să închid abonamentul, cum procedez și dacă aduc echipamentul înapoi sunt ceva taxe de plătit sau nu, dar domnul care "m-a ajutat", m-a asigurat că nu vor fi taxe de reziliere dacă aduc echipamentul înapoi cu cartelă cu tot, că acceptă returul echipamentului fără nici o problemă. Lucru total fals!!! Ok, trecând cu vederea lipsa de comunicare, minciunile și falsele promisiuni, am mai așteptat un timp, deoarece am găsit altă variantă la care pot apela pentru a avea cablu TV și net începând din 2025. Buuun, Între timp mi-am făcut și cont în aplicația my orange cu speranța că așa poate reușesc să depun o altă cerere de reziliere, dar din păcate nici varianta asta nu a funcționat pentru mine (recunosc că nu mă descurc și mă cam depășește tehnologia). A venit 2025, Șiiii

3) Săptămâna asta, februarie, m-am dus din nou la sediul Orange și am încercat să reziliez din nou acest abonament, deoarece chiar nu mi-l permit și infrastructura nu se mai poate face, iar eu am apelat la altă companie care are infrastructură, dar când am solicitat rezilierea abonamentului, mi s-a cerut o sumă enormă, aproximativ 500 lei pentru reziliere contract,, o sumă mult prea mare, pe care chiar nu mi-o permit să o achit. Nu mai mare mi-a fost mirarea și mai să fac infarct de la un așa șoc, când dintr-o neînțelegere o angajată a companiei, m-a sunat înainte să ajung acolo și mi-a spus că pe baza CNP-ului meu, aș figura cu rate la ceva telefon și că trebuie să-l achit și pe ăla!!! Am întrebat-o cum e posibil așa ceva, că nu am luat niciodată telefon în rate și că pot dovedi oricând dorește ea, cu contractul în fața ei citind totul cap-coadă, că eu nu am rate la nici un telefon. Am rugat-o să îmi trimită dovada la ce susține, că e imposibil eu să fi luat așa ceva,dar ea neavând "suficiente date" angajata a spus să mă prezint la sediu. Agitată și speriată, m-am dus cu contractul și buletinul la sediu, dar acolo mi s-a spus că defapt e o neînțelegere și că nu figurez cu nici o rată la vreun telefon și să mă linistesc. Nu înțeleg de ce atâtea piedici și ghinioane. Sincer, nu am vrut vreun număr nou și am acceptat acest abonament doar cu promisiunea și cu condiția că într-un viitor apropiat mi se va pune cablu TV și internet, (lucru pe care l-am tot menționat de mai multe ori celor din sediul companiei), dar totul fără succes. Uitați și dumneavoastră, câtă nepăsare, câte neînțelegeri și câtă lipsă de comunicare întâmpin. De ce? Până acum nu am avut niciodată probleme cu compania, facturile au fost mereu achitate la zi, inclusiv plătite în avans, și asta primesc la schimb: minciuni, promisiuni false și nepăsare.

4) Oricum, când m-am dus înapoi la sediu să-i confrunt pe cei cu care am semnat și să renunț la abonament, să clarific neînțelegerile cu posibila rată și să returnez acel device portabil primit de la ei, m-au refuzat mi-au zis cu stupoare că "doamnă, nu puteți returna un device portabil, decât cele închiriate prin fibră fixă, că plătiți dacă vreți rezilierea, ori negociați cu reprezentantul de la reziliere sau mai bine păstrați cartela așa cum e cu router cu tot, până expiră contractul, că noi nu avem ce face și nu vă putem ajuta". Până de curând eu nu știam că acel device portabil nu se poate returna, dar fie. "Totuși vă întreb, e frumos ce fac acei reprezentanți, chiar așa lacomi să fie pentru câteva sute de lei? Îmi pare rău că spun asta, dar nu toată lumea își permite rate, abonamente de aproape 60 lei și taxe de 500 de lei "taxă de reziliere". Printre altele, tocmai din acest motiv vreau să renunț  Din păcate eu nu îmi pot permite o așa sumă mare, iar din cauza neînțelegerilor cu așa zisa rată, am contact un avocat să mă îndrume juridic si inclusiv dl avocat a spus că contractul semnat cu compania pare dubios și nu-și explică de ce întâmpin atâtea piedici din partea companiei în a rezilia contractul. Nici eu și nici avocatul nu își explică de ce trebuie să achit un abonament așa mare, darămite așa taxe de reziliere, din moment ce nu am datorii, sunt de acord să returnez echipamentul cum mi s-a spus, dar compania îl refuză și telefoane sau accesorii luate prin rate nu am, nici penalități de plată nu am și sunt la zi cu totul. (avocatul nu e singurul care susține că ceva nu e în regulă cu contractul). Totuși să fiu sigură, am sunat din nou la 300 și o doamnă tare empatică și drăguță în sfârșit, a fost dispusă și răbdătoare să mă ajute ea cu cererea de reziliere, dar că trebuie la rândul meu să aștept să fiu contactată de departamentul de rezilierii și am fost de acord. Voi aștepta să mă sune de la acel departament, dar nu înțeleg de ce suntem păcăliți pentru că domnii reprezentanți să își facă "targetul". De ce întâmpin atâtea dificultăți cu compania asta? De ce reprezentanții spun o chestie și se întâmplă cu totul alta? Îmi pare tare rău dacă fără să vreau vă supăr, dar nu am avut de ales și a trebuit să detaliez tot. La relații cu clienții nu prea are nimeni răbdare, decât foarte rar, la sediul sunt mințită și pasată dintr-o parte în alta, abia dacă e cineva dornic să ajute, așa că am fost nevoită să vă explic pe larg toată situația, ca de această dată să luați în considerare cererea mea de reziliere, cu returnarea acelui echipament portabil și cu costuri minime dacă e cazul. Așadar, cum vi se pare toată situația asta? A mai pățit cineva așa ceva? Mulțumesc aștept părerile dumneavoastră. O seară frumoasă!

2 Răspunsuri 2

BlackWolf
Maestru

Salutare!

E foarte nasoala situatia asta si din pacate o intalnesti la toti operatorii. Am avut si eu o situatie asemanatoare cu Orange, abonamentul de internet si routerul le-am luat si le-am folosit o perioada, dar ulterior internetul a devenit aproape nefunctional datorita aglomerarii retelei. Am facut sesizari si nu s-a rezolvat nimic, iar pentru reziliere in timpul perioadei contractuale mi-au cerut si mie taxe. Singura modalitate prin care am putut rezolva problema a fost sa trimit o Cerere scrisa de mana si scanata pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, iar in Cerere am detaliat toate problemele, am mentionat Legea 193/2000 si am mentionat si ca, in caz ca nu se rezolva problema si nu mi se inchide abonamentul fara taxe de reziliere, eu urmand sa predau routerul in magazin, voi fi nevoit sa fac sesizare la ANPC si eventual sa apelez la Instanta. In termen de 30 zile ei trebuie sa solutioneze Cererea. Nu am mai primit nici un raspuns inapoi, dar in 21 zile s-a inchis abonamentul si nu au mai vrut routerul inapoi, deoarece routerele nu se predau la ei, nu le vor inapoi. Cererea s-a solutionat pozitiv, dar daca se solutiona negativ, aia era dovada esentiala pentru ANPC ca am incercat intai sa rezolv amiabil problema cu operatorul si nu s-a putut. La fel fa si tu si ar trebui sa se rezolve problema asta, dar daca nu se rezolva, apelezi la ANPC si se va rezolva, nu ai incotro. Conform legii 193/2000: „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”. Ti-am pus mai jos si un link, poate te ajuta...

O seara frumoasa si mult succes!

https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-orange-romania/

Încerc varianta asta, poate se rezolvă. Aveți vă rog și alte emailuri să trimit celor de la reziliere?  Vă mulțumesc enorm pentru sfat.