Salut,
Imi pare rau pentru experienta prin care treceti. Din pacate, la toti operatorii am intalnit astfel de situatii; unele accidentale, altele intentionate, unele cauzate de graba si neatentie, altele de dorinta de a indeplini targeturi uneori absurde (stiu inclusiv de situatii de la un alt operator in care angajatii ajungeau sa cumpere cartele PrePay sau sa incheie cateva abonamente pe care le faceau cadou in familie sau prietenilor pentru ca era un calcul simplu: pe mine ma costa X lei daca le platesc eu, insa bonusul pe care il primesc daca suport eu aceste costuri este mult mai mare). Nu incerc sa justific nimic, nu trebuie sa acceptam situatia ca fiind normala. :)
Subscriu la ceea ce a zis colegul meu Vio73: cred ca cea mai buna varianta este cea cu sesizare scrisa. Explica-le ce ati vrut sa faceti, ce vi s-a promis, ce reiese din contract. De-a lungul timpului si eu am facut reclamatii (atat la Orange cat si la alti operatori) si, in general, solutiile au fost in linie cu asteptarile mele.
Va tin pumnii sa vi se accepte returul telefonului (ideal ar fi sa nu prezinte semne de utilizare, sa fie cel mult desfacut pachetul si atat). Daca in urma sesizarii apar modificari sau se reziliaza noul abonament, atunci este imporant de asemenea sa ai toata comunicatia in scris.
Sesizarea este importanta si pentru a identifica angajatii care abuzeaza de increderea clientilor - daca nimeni nu face reclamatii, cum ar putea Orange sa distinga intre un contract incheiat de bunavoie si unul incheiat prin pacalirea clientului?
Nu in ultimul rand, daca lucrurile devin urate si se ajunge la ANCOM sau in instanta, este foarte important sa arati ca ai incercat solutionarea pe cale amiabila.
Te asteptam aici cu vesti despre ce s-a mai intamplat.