Reziliere abonament.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2023 07:57 PM - editat ultima oară la 14-08-2023 09:09 AM de DanielaH
Salut,
Săptămâna asta am trimis 3 cereri de reziliere a abonamentului prin mail, dar nu am primit absolut nici un răspuns, desi mi se spune că până în 48 de ore il primesc.
Înțeleg că nu va convine să pierdeți abonați,dar nici sa nu ii băgați în seama nu e ok. Plătesc enorm de mult și nu folosesc minutele la fel că în anii anteriori, deci vreau să îl închid, dar sa îmi rămână numărul.
Multumesc frumos pentru atenție!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-08-2023 08:23 PM - editat 11-08-2023 08:25 PM
Salut Cosmin,
Bun venit in Comunitate!
Cateva chestii:
- noi, cei de aici din Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, din pacate nu te putem ajuta.
- din cate stiu, termenul de solutionare pentru rezilieri este 30 de zile. Deci pregateste-te sa mai ai inca o factura de platit.
- daca vrei sa nu pierzi numarul, trebuie sa mentionezi in acea cerere de reziliere ca vrei sa il treci pe prepay.
Acuma, intrucat ai facut deja o solicitare si ai si un numar de inregistrare, sugestia mea ar fi sa astepti un raspuns. Si daca ai nevoie de un status, pe baza acelui numar de inregistrare, sa incerci sa iei legatura cu un consultant printr-unul dintre mijloacele de contact de aici.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2023 09:25 PM
Salutare!
Da, trebuie să aștepți un răspuns, pentru că așa nu se rezolvă, adică să trimiți mereu alte cereri de reziliere.
Baftă!
