la 30-10-2024 10:20 AM
Buna ziua,
Am abonamentul actual de peste 18 ani la Orange. De fiecare data, dar absolut de fiecare data, cand expira perioada contractuala trebuie eu sa ii contactez pentru a-mi face ofertra de retentie. Sincer, acest lucru ma irita foarte tare - este ca si cum as treage eu de Orange sa ma aiba client si sa le trimit bani. Este frustrant.
Abonamentul este pe cale sa expire in 06.12.2024 si nicio veste din partea Orange. Au fost cazuri in care ceream oferta de retentie inainte sa expire abonamentul + dupa ce acesta expira - Dar de fiecare data acelasi lucru. Eu trebuia sa iau legatura cu ei.
Acum ceva ani cand am sunat pentru a primi oferta, m-am certat cu o duduie care imi spunea ca ei intotdeauna suna. Dupa ce i-am dat demonstrat ca nu suna, a zis ca sunt prea multi clienti.
Iau in calcul, din ce in ce mai serios, sa ma portez. "Dragoste" cu sila nu se poate.
S-a mai "lovit" cineva de aceasta problema?
Multumesc,
la 30-10-2024 10:40 AM
Buna,
In mod normal ar fi că tu să ceri o oferta prin metodele uzuale contact (deoarece tu ai cel mai mult de câștigat).
La finalul contractului de obicei clientul va plati un preț mai mare ( dezavantaj client).
Orange are milioane de clienți ar fi imposibil să-i contacteze pe toți.
Toate cele bune!
la 30-10-2024 11:35 AM
Multumesc pentru raspuns, dar nu sunt de acord cu tine.
Sunt 3 operatori mari de telefonie care fiecare vine cu oferta lui. Este treaba fiecaruia sa isi face reclame pentru a atrage clienti noi + contracte de retentie pentru a-si pastra clientii existenti. Eu am niste bani pe care vreau sa ii cheltui pe niste servicii de telefonie cat mai apropiate de asteptarile mele. Daca Orange nu are nevoie de banii mei, sunt ceilalti operatori care asteapta doar sa ii contactez pentru a ma porta.
Orange are milioane de clienti, corect. Din aceste milioane de clienti, o parte sunt pe abonament si restul pe prepay. Din acele abonamente, nu au cum sa expire toate in acelasi timp. Timpul pentrecut de operatori (ca suna ei sau suna clientul) este acelasi pentru fiecare abonament in parte. Este nevoie de putina organizare, implicare si dorinta de a a-si mentine clientii.
Numai bine,
30-10-2024 11:44 AM - editat 30-10-2024 11:56 AM
Personal îmi găsesc propria oferta din magazinul online.
Cele mai bune le-am găsit de Black Friday și contractez contractele de obicei in această perioada.
In mod normal eu cer o oferta iar daca nu sunt mulțumit caut o alta ofertă.
La Digi am fost client 13 ani și nu am fost niciodată sunat pentru prelungire sau să-mi facă o anumita oferta.
Cand am considerat că doresc sa prelungesc perioada minima contractuala am făcut-o din magazinul online.
Am învățat că nu trebuie sa acționez când sunt supărat pentru că atunci iau deciziile cele mai nefericite.
O zi faina!
la 30-10-2024 10:57 AM
Salutare!
Eu am vreo 26 de ani și tot așa am procedat o bună bucată de vreme, iar mai nou, îmi iau singur din magazinul online ce mi se potrivește și sunt foarte mulțumit. Acum, fiecare cu așteptările sale, dar nu știu care sunt ele! Și eu am 4 abonamente de voce, 2 pachete de fibră ( net și tv), am avut și card Orange Money, internet 4g și antenă tv satelit, etc.
Sfatul meu este să intri în magazinul online și să îți iei ce dorești, uneori chiar cu reduceri foarte bune, mai ales că în curând vine și Black Friday.
Dacă nu, poți să depui cerere de ofertare din secțiunea Contact .
Baftă!
Baftă!
la 30-10-2024 11:44 AM
Multumesc pentru raspuns,
Nu gasesc nimic care sa ma multumeasca si din cauza asta este nevoie de contactul la care ma refeream mai sus. As fi foarte multumim daca ar exista o varianta de a-mi optimiza abonamentul conform cerintelor mele - din pacate nu exista.
Ofertele de pe magazinul online sunt ofertele generale pe care in anumite momente le poti obtine prin portarea de la un alt operator in Orange si din magazine (clienti noi, fara portare) atunci cand este Black Friday si alte reduceri. Ce vreau sa spun este ca nu vad dorinta Orange de a-si pastra clientii, dar asta este alt topic.
Am depus cerere, astept sa vad ce mi se ofera.
O zi faina,
la 30-10-2024 11:54 AM
Daca ai cerut o oferta, cu siguranță vei fi contactat de departamentul ofertare Orange însă va dura până la 5 zile.
O zi frumoasa!
la 30-10-2024 11:23 AM
Salutare!
Niciun operator nu este obligat sa te sune pentru fidelizare, asa cum nici tu nu esti obligat sa prelungesti contractul. Pe mine ma sunau la cateva luni daca vreau serivcii fixe, dar, cu o exceptie, refuzam din motive de lipsa fibra. Exceptia s-a terminat cu refuzul contractului (o lipsa a unui beneficiu din contract).
Iti recomand sa astepti Black Friday si sa vezi daca iti face cu ochiul vreo oferta. Daca nu, ai o pagina de contact in care scrii ce anume vrei si in ce buget te scalzi. Eu asa am facut intotdeauna: trimiteam prin pagina de contract ce anume doream si in ce suma. Evident, suma pe care doream sa o platesc avea o marja de eroare, in sensul ca, in cazul in care oferta ma incalzea, mai inchideam si eu ochii "pentru o suma modica in plus".
Tot ca recomandare: cere o oferta pentru nevoile tale, nu una generica ("vreau un abonament mai mic") intrucat s-ar putea sa nu primesti chiar ceea ce doresti.
PS: tot "dragoste cu de-a sila" este legatura intre mine si Digi (servicii fixe). Am semnat contract acum aproape 7 ani si, dupa ce am iesit din perioada minima, pana in noiembrie 2022 (cand am portat niste numere la ei), 0 oferte de fidelizare. Si "oferta" a fost de 4 luni cu reducere 50% si bagata oarecum cu forta ("este singura oferta disponibila"). Am zis ca, daca tot fac contracte noi pe mobil, sa prelungesc si serviciile fixe. Acum, dupa 2 ani de mobile, sunt in aceeasi situatie: 0 ofertare de ramanere. Pentru serviciile fixe nu am variante. Teoretic ar fi Orange (doar PJ) si Vodafone (teoretic ar fi trebuit sa cableze acum vreo 3 ani, dar nu au reusit sa ajunga la o strada la care nu au trecut numar si le-a fost lene sa verifice. Si vorbim de Bucuresti...).
Ca o recomandare suplimentara: verifica serviciile pe care le folosesti (tv, net, mobil) si ce necesitati ai. Eu as putea scoate televiziunea si folosi Orange TV Go, dar sotia se mai uita pe Antena sau ProTV si, prin abonament de mobil, ProTV-ul am inteles ca nu e disponibil si nu ar fi rentabil sa platesc TV Go, Antena Play sau Voyo. Daca stii ca nu esti amator de canale TV si ai fibra de la Orange in zona, ai putea sa incerci sa o combinatie de servicii.
la 30-10-2024 01:39 PM
Salut @Giosu,
Mai nou se merge foarte mult pe metoda digitala, prelungire din aplicația My Orange sau prelungire de pe site. Daca vrei o oferta mai buna aștepți sa se termine perioada contractuala si faci cerere de portare, atunci sigur vei fi contactat de Orange. 🙂
la 30-10-2024 04:07 PM
Daca vrei sa iti cumperi si un telefon nou odata cu reinnoirea abonamentului, este mai avantajos sa faci asta din magazinul online. Aici, punctele Thank You au valoare dubla si de multe ori sunt oferite reduceri suplimentare la unele telefoane.
la 30-10-2024 06:08 PM
Buna @Giosu
Personal, nu as vrea sa fiu sunata pentru asa ceva. Daca doresc sa continui cu un anumit provider, ii informez eu, la fel si in cazul in care nu mai doresc acest lucru.
De ce te-ar suna? Sa iti ofere ceva mai avantajos pentru tine si mai putin pentru ei?🤭 Acum fiecare isi stie nevoile si posibilitatile, si de aceea e ok si chiar foarte bine sa faci tu primul pas, pentru ca pana la urma urmei, tu beneficiezi de serviciile lor. Si da, suntem un popor care asteptam sa fim lingusiti, indiferent de formele acestui termen🤭
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor