Reprezentanții de la Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-10-2024 09:41 PM
- Am fost astăzi într.o sucursala Orange....am cerut sa mi se verifice o ofertă pt o portare de la alt furnizor.....mi sa cerut actul de identitate.......toate bune și frumoase
- Respectivul mi.a prezentat oferta.....era vorba și despre un telefon pe care eu voiam sa îl achiziționez......în prima faza mi a spus ca telefonul va fi plătit în rate ......prima rata urmând sa fie cumulata la prima factura
- După câte minute .....îmi spune ca telefonul trebuie plătit integral......am refuzat oferta.....și pt tel și pt portare.....la o ora după plecarea mea din agenție primesc mesaj de la actualul furnizor ca urmează sa se efectuează o portare......mi se pare absurd odată ce eu nu am semnat nimic.....nu am primit un sim în schimb.....și am refuzat vehement oferta
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-10-2024 10:18 PM
Buna. E posibil ca reprezentantul Orange sa fi făcut o simulare ca sa vadă dacă acel telefon merge dat în rate. Probabil a făcut demersul pentru portare de aceea ai primit mesajul și dacă tu ai refuzat oferta, presupun că a anulat cererea de portare. Pentru a fi liniștită mergi și discuta cu acel angajat ca sa te lămurească.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2024 10:28 AM
Suna la relatii cu clientii din reteaua ta actuala si spunele ca nu "migrezi" la Orange ca a fost o neintelegere. si ai scapat.
