la 15-03-2023 07:10 PM
Va salut,
Mama are un abonament de voce la orange care expira luna aceasta. Când s a dus sa achite factura la un magazin orange, a fost convinsă sa semneze un nou contract destul de scump pentru nevoile ei.
1. Cat timp are la dispoziție ca sa renunțe la acest contract nou încheiat?
2. Cum trebuie sa procedeze ca sa rezilieze acest contract? Se poate face și telefonic sau trebuie sa meargă la același magazin orange unde a încheiat contractul?
Va mulțumesc!
15-03-2023 07:25 PM - editat 15-03-2023 07:25 PM
@Robert1111: Termenul de reziliere gratuită a unui contract încheiat în magazin fizic este de 24 de ore, pe baza unei cereri depuse în acest sens în magazin. Penalități ți se aplică după 24 de ore doar dacă ai beneficiat de telefon sau alte discounturi la abonament.
Ai aici un topic similar. Succes.
15-03-2023 07:25 PM - editat 15-03-2023 07:25 PM
@Robert1111: Termenul de reziliere gratuită a unui contract încheiat în magazin fizic este de 24 de ore, pe baza unei cereri depuse în acest sens în magazin. Penalități ți se aplică după 24 de ore doar dacă ai beneficiat de telefon sau alte discounturi la abonament.
Ai aici un topic similar. Succes.
la 15-03-2023 08:00 PM
Au trecut cam 5-6 zile de la ziua semnării contractului.
A primit si un telefon model “vechi cu taste”.
Cam la ce suma de bani s-ar ridica penalitatile pentru reziliere in acest caz? (Sau pentru un downgrade al abonamentului. Ideea era sa aibă un abonament mai ieftin tot la Orange).
Mersi pentru răspuns! Apreciez!
la 15-03-2023 08:14 PM
@Robert1111: Din păcate, suntem utilizatori, aici în Comunitate și nu avem acces la astfel de informații. Dar pentru mai multă exactitate, contactează seviciul clienți la 300, 0374 300 300, sau contactarea unui operator pe chat-ul Djingo. Succes și te așteptăm în Comunitate cu o actualizare la situația problemei tale.
la 15-03-2023 10:37 PM
Da, înțeleg. Va mulțumesc oricum pentru ajutor.
Din păcate a tot încercat mama sa sune la numerele acelea de telefon dar vorbește cu “roboti” și nu reușește sa ia legătura cu un operator “uman”.
Mersi, all the best!
la 15-03-2023 11:03 PM
Reîncearcă în timpul programului, de la 8-20. La ora asta nu va răspunde nimeni.... uman, la acel număr. Dacă încerci chat-ul Djingo poți scrie "transfer operator" pentru a discuta cu operator uman. Succes.
la 17-03-2023 07:21 PM
In concluzie nu am primit ajutor din partea nimănui.
A fost mama in magazinul orange unde i sa spus ca nu se poate renunța la contract sau modifica și ca trebuie sa sune la “300” și acolo o va ajuta cineva.
A sunat la “300”, a vorbit cu un operator care a spus ca el nu poate face nimic și ca situația trebuie rezolvată doar in magazinul orange unde s a semnat prelungirea. contractului.
🫤
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor