anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme dupa portarea din Vodafone in Orange

andrei1_ciobanu
Angajat Orange

Buna ziua,

Dupa finalizarea portarii unui numar din Vodafone in Orange, am observat ca nu pot fi apelat din reteaua Vodafone.

Pentru ca cei din Vodafone sa ma poata contacta este necesar sa schimbe setarile de retea pe 2G/3G auto, altfel, daca pastreaza 4G/5G auto, apelul se deconecteaza direct.

Cartela a fost deja schimbata o data intr-un Orange shop, setarile de retea au fost resetate de mai multe ori, am testat cartela si intr-un alt telefon, dar problema nu a disparut (eu pot apela, pot primi/trimite SMS-uri).

S-a mai lovit cineva de aceasta problema si daca da, care a fost rezolvarea?

Multumesc.

Andrei.

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Andrei Ciobanu, bun venit in Comunitate!!!

Ar trebui sa vorbesti la Vodafone sa faca niste setari. Numarul tau a ramas un pic "agatat" acolo, nu s-a transferat contul cu totul, asa cum trebuia.

Multumesc 🙂 

Raspunsul Vodafone a fost ca numarul a fost sters din baza lor de date (impreuna cu toate profilele) si ca tot ce tinea de ei a fost facut corect si la timp.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai sunt destule persoane care au pățit lucruri asemănătoare și atunci este o problemă la rețeaua de unde ai venit, de cele mai multe ori.

Pololică
#StarMember

Salut!

Care este ziua de finalizare a portarii? Am 4 portari la activ si mi s-au intamplat ciudatenii in ziua portarii: sun de pe SIM nou (noua retea) apare numarul meu, sunt sunat pe numarul meu, suna SIM-ul vechi (vechea retea). Trimit mesaje cu SIM vechi fara retea, apare numarul temporar, dar toate apelurile si mesajele ajung pe numarul nou.

In principiu, a doua zi ar trebui sa se "aseze" numarul in noua retea. Rar (am auzit la altii) mai ramane agatat cam o saptamana la vechea retea.

Salutare! 

Am primit mesajul de confirmare pentru finalizarea portarii in data de 26/07, la 6 zile dupa ce am facut cererea de portare. 

In cazul meu, numarul temporar nu a fost deloc disponibil. Dupa ce am primit sim-ul, acesta nu a functionat pentru aprox. 2h, iar cand s-a activat, s-a activat direct pe numarul portat.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

In functie de cand s-a facut/finalizat portarea, sa fi ramas chestii agatate pe undeva. Daca portarea s-a finalizat de curand, mai da-i cateva zile sa se "aseze". 

Client Orange