31-07-2023 10:46 AM - editat 31-07-2023 10:52 AM
Buna ziua,
Dupa finalizarea portarii unui numar din Vodafone in Orange, am observat ca nu pot fi apelat din reteaua Vodafone.
Pentru ca cei din Vodafone sa ma poata contacta este necesar sa schimbe setarile de retea pe 2G/3G auto, altfel, daca pastreaza 4G/5G auto, apelul se deconecteaza direct.
Cartela a fost deja schimbata o data intr-un Orange shop, setarile de retea au fost resetate de mai multe ori, am testat cartela si intr-un alt telefon, dar problema nu a disparut (eu pot apela, pot primi/trimite SMS-uri).
S-a mai lovit cineva de aceasta problema si daca da, care a fost rezolvarea?
Multumesc.
Andrei.
la 31-07-2023 10:59 AM
Andrei Ciobanu, bun venit in Comunitate!!!
Ar trebui sa vorbesti la Vodafone sa faca niste setari. Numarul tau a ramas un pic "agatat" acolo, nu s-a transferat contul cu totul, asa cum trebuia.
la 31-07-2023 12:05 PM
Multumesc 🙂
Raspunsul Vodafone a fost ca numarul a fost sters din baza lor de date (impreuna cu toate profilele) si ca tot ce tinea de ei a fost facut corect si la timp.
la 31-07-2023 12:37 PM
Mda, nu stiu ce sa zic... Cazuri asemanatoare s-au rezolvat cu ajutorul celor de la reteaua de unde se portasera.
la 31-07-2023 11:31 AM
Salutare!
Mai sunt destule persoane care au pățit lucruri asemănătoare și atunci este o problemă la rețeaua de unde ai venit, de cele mai multe ori.
la 31-07-2023 11:35 AM
Salut!
Care este ziua de finalizare a portarii? Am 4 portari la activ si mi s-au intamplat ciudatenii in ziua portarii: sun de pe SIM nou (noua retea) apare numarul meu, sunt sunat pe numarul meu, suna SIM-ul vechi (vechea retea). Trimit mesaje cu SIM vechi fara retea, apare numarul temporar, dar toate apelurile si mesajele ajung pe numarul nou.
In principiu, a doua zi ar trebui sa se "aseze" numarul in noua retea. Rar (am auzit la altii) mai ramane agatat cam o saptamana la vechea retea.
la 31-07-2023 12:10 PM
Salutare!
Am primit mesajul de confirmare pentru finalizarea portarii in data de 26/07, la 6 zile dupa ce am facut cererea de portare.
In cazul meu, numarul temporar nu a fost deloc disponibil. Dupa ce am primit sim-ul, acesta nu a functionat pentru aprox. 2h, iar cand s-a activat, s-a activat direct pe numarul portat.
la 31-07-2023 12:42 PM
In functie de cand s-a facut/finalizat portarea, sa fi ramas chestii agatate pe undeva. Daca portarea s-a finalizat de curand, mai da-i cateva zile sa se "aseze".
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor