la 21-08-2025 02:01 PM - editat ultima oară la 21-08-2025 02:23 PM de DanielaH
Salutare, de doua zile incerc sa mi portez numarul de la Vodafone pe Orange, dar de fiecare data cand ajung la pasul in care trebuie sa primesc SMS cu codul OTP, astept si tot astept, nici acum nu am primit niciun SMS, a mai intampinat cineva problema aceasta? Am sunat si la relatii dar mi se spune ca ma va contacta un operator in 3 zile lucratoare.
la 21-08-2025 02:23 PM
Ar putea ca astfel de numere (format scurt) să fie blocate/refuzate fie de la operator, fie din telefon. De aceea întrebam dacă de pe astfel de numere au fost probleme anterior, nu neapărat de la Orange (nu ai fi avut neapărat motive nefiind client).
Poți verifica și cu alt număr ca o verificare a serviciului, dar poți și reîncerca ulterior (în cazul în care la acel moment SMS-ul nu a fost chiar instant).
la 21-08-2025 02:12 PM
Salut @BejanMihai. Primirea SMS-ului (neprimirea SMS-ului) depinde de operatorul curent (în cazul tău Vodafone). Ar fi interesant de analizat dacă de la alte numere întâmpini astfel de probleme.
Despre procesul de portare și etape aferente portării îți recomand acest topic: [Tutorial] 10 sfaturi (pași) de luat în considerare în cazul portării unui număr de telefon
Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.
la 21-08-2025 02:14 PM
Adica e posibil sa blocheze ei primirea SMS ului de la Orange? Mi se pare abuziv, dar totusi ar avea putina logica :). O sa incerc si de pe alt numar
la 21-08-2025 02:23 PM
Ar putea ca astfel de numere (format scurt) să fie blocate/refuzate fie de la operator, fie din telefon. De aceea întrebam dacă de pe astfel de numere au fost probleme anterior, nu neapărat de la Orange (nu ai fi avut neapărat motive nefiind client).
Poți verifica și cu alt număr ca o verificare a serviciului, dar poți și reîncerca ulterior (în cazul în care la acel moment SMS-ul nu a fost chiar instant).
la 21-08-2025 02:32 PM
Intr-adevar, am verificat pe doua numere diferite, ambele primesc codul de verificare, doar al meu nu primeste 😬, ce ar fi de facut in cazul acesta? Presupun ca si in magazin Orange am intampina aceiasi problema la cod
la 21-08-2025 02:33 PM
Tin sa mentionez ca am fost client Orange cu acest numar pe care il am acum, dar toate platile s au facut la timp, nu vad de ce m ar bloca sau ceva de genul
la 21-08-2025 02:42 PM
Blocarea nu are de ce să fie de la Orange. Cum menționam, de verificat condițiile la operatorul curent, adică Vodafone. Configurările rețelei pentru recepția SMS-urilor este specifică deocamdată operatorului actual (donor), nu operatorului acceptor.
Și da, în cazul în care ți-e la îndemână și nu diferă oferta online de cea din Shop (adică e ceea ce dorești ca facilități de la viitorul abonament), poți încerca și într-un magazin Orange.
la 21-08-2025 10:02 PM
Salut! Din ce îmi dau seama, tu ai numărul pe prepay în acest moment dacă ți se solicită un cod OTP. Dacă te-ai portat de curând de la Orange la Vodafone, este posibil ca numărul să fi rămas "agățat" prin sisteme. Trebuie să iei legătura în call-center cu cei de la Orange și să bifeze în sistem faptul că numărul a fost portat după care nu vei mai avea probleme. Spor!
la 22-08-2025 11:21 PM
@BejanMihai: Care este stadiul procesului lde portare? Ai vorbit cu cei de la Vodafone? Ai reușit să primești acel mesaj OTP pe numărul în cauză? Sau ai fost într-un magazin OrangeShop pentru a încerca acolo procesul de portare? Te așteptăm cu vești bune. Numai bine.
la 23-08-2025 01:21 AM
Am reusit pana la urma sa fac portarea, m a contactat un agent Orange astazi si am rezolvat, SMS-uri de la numere scurte de Orange tot nu primesc, dar poate poate se rezolva dupa ce ma voi porta la ei, multumesc pentru raspunsuri!
la 23-08-2025 07:37 AM
Mulțumesc pentru răspuns. Rămâne într-adevăr problema numerelor scurte, dar important este că ai reușit să clarifici portarea. În maxim o săptămână ar trebui să ai serviciile funcționale și numărul portat. Te așteptăm cu vești bune.Pe curând.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor