la 10-02-2025 03:10 PM - editat ultima oară la 27-02-2025 01:50 PM de DanielaH
Salutare,
Iată ca din nou ma lovesc de ceea ce nu ar trebui. Am făcut în urma cu mai mult de o săptămână o sesizare scrisa din site legată de faptul că nu se mai comanda cartele de schimb prin curier pentru postpaid datorită unei erori.
Lucru confirmat și de o alta cunoștință care are aceeași problema. Pagina de unde se pot/puteau comanda cartele este https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order
Am facut o sesizare, m-a sunat cineva care m-a transferat la alt operator, iar cel din urma nu știa cu ce sa ma ajute. I-am spus ca dacă nu știe, sa lase măcar sesizarea deschisa. Nu știu cine a făcut asta, dar am aflat cu stupoare ca sesizarea mea a fost închisă motivând ca am primit un răspuns. Ce răspuns sa primesc când angajații nu știu nimic? Problema e tot acolo, asa ca săptămâna trecută mi s-a spus pe chat ca să transmite mai departe. Iată ca e luni și nimic. Pe bune? Cine închide tichetele fără nicio motivare și justificare clară? NU asa funcționează customer support. Rog pe cineva din companie sa facă ceva în sensul asta că-mi pierd răbdarea. @DanielaH
la 10-02-2025 03:21 PM
Îmi pare rău pentru situația ta. Sigur, putem ruga și noi colegii să verifice dacă ne dai un număr de sesizare/ comandă.
Ar ajuta și să atașezi aici o captură de ecran cu eroarea întâmpinată.
la 10-02-2025 03:27 PM
Mulțumesc pentru răspunsul prompt. Am sa îți trimit în privat numărul sesizării și o poză cu eroarea.
la 11-02-2025 10:42 AM
Bună dimineața tuturor, cu ajutorul Danielei am reușit să rezolv problema mai sus menționată. Noroc ca aici există câțiva angajați care știu ce fac. Mulțumesc frumos.
la 11-02-2025 10:45 AM
Mulțumesc și eu pentru aprecieri. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.
la 27-02-2025 01:41 PM
Din păcate m-am grăbit sa spun ca s-a rezolvat. Târziu după aceea am văzut ca acele comenzi erau eronate, Daniela a încercat sa ma ajute, dar se pare ca tehnicul Orange e depășit de situație. Nici nu ma mai mir având în vedere bresa de securitate recenta. Nu sunt capabili de nimic, totul pare a fi din carton la Orange.
la 27-02-2025 01:50 PM
Îmi pare rău :(((
Situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic, este tratată cu prioritate și sper să fie remediată cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 27-02-2025 02:09 PM
Mulțumesc. Nu este vina ta, tu ai încercat sa ma ajuți atât cât se poate și apreciez.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor