anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme comandare SIM-uri pentru inlocuire

OrangeCustomer
Junior entuziast

Salutare,

Iată ca din nou ma lovesc de ceea ce nu ar trebui. Am făcut în urma cu mai mult de o săptămână o sesizare scrisa din site legată de faptul că nu se mai comanda cartele de schimb prin curier pentru postpaid datorită unei erori.

Lucru confirmat și de o alta cunoștință care are aceeași problema. Pagina de unde se pot/puteau comanda cartele este https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order

Am facut o sesizare, m-a sunat cineva care m-a transferat la alt operator, iar cel din urma nu știa cu ce sa ma ajute. I-am spus ca dacă nu știe, sa lase măcar sesizarea deschisa. Nu știu cine a făcut asta, dar am aflat cu stupoare ca sesizarea mea a fost închisă motivând ca am primit un răspuns. Ce răspuns sa primesc când angajații nu știu nimic? Problema e tot acolo, asa ca săptămâna trecută mi s-a spus pe chat ca să transmite mai departe. Iată ca e luni și nimic. Pe bune? Cine închide tichetele fără nicio motivare și justificare clară? NU asa funcționează customer support. Rog pe cineva din companie sa facă ceva în sensul asta că-mi pierd răbdarea. @DanielaH 

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Îmi pare rău pentru situația ta. Sigur, putem ruga și noi colegii să verifice dacă ne dai un număr de sesizare/ comandă.

Ar ajuta și să atașezi aici o captură de ecran cu eroarea întâmpinată.

Mulțumesc pentru răspunsul prompt. Am sa îți trimit în privat numărul sesizării și o poză cu eroarea.

OrangeCustomer
Junior entuziast

Bună dimineața tuturor, cu ajutorul Danielei am reușit să rezolv problema mai sus menționată. Noroc ca aici există câțiva angajați care știu ce fac. Mulțumesc frumos.

Mulțumesc și eu pentru aprecieri. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.

OrangeCustomer
Junior entuziast

Din păcate m-am grăbit sa spun ca s-a rezolvat. Târziu după aceea am văzut ca acele comenzi erau eronate, Daniela a încercat sa ma ajute, dar se pare ca tehnicul Orange e depășit de situație. Nici nu ma mai mir având în vedere bresa de securitate recenta. Nu sunt capabili de nimic, totul pare a fi din carton la Orange.

Îmi pare rău :(((

Situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic, este tratată cu prioritate și sper să fie remediată cât mai rapid.

Mulțumim pentru înțelegere.

OrangeCustomer
Junior entuziast

Mulțumesc. Nu este vina ta, tu ai încercat sa ma ajuți atât cât se poate și apreciez.