anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme acces reteaua 5G la abonament

ChrAd
Începător

Salutare! Am avut un abonament Smart Plus 20 care imi permitea accesul la reteaua 5G, eu locuind in Arad, unde acoperirea este de 100%. In urma cu aprox. 2 luni am prelungit acelasi abonament, cu aceleasi optiuni si beneficii cu inca 2 ani, si am achizitionat si un telefon nou care este compatibil cu tehnologia 5g. Am apucat sa folosesc telefonul nou cateva zile pana cand s-a operat modificarea abonamentului (desi era vorba de acelasi abonament) si in tot acest timp eram conectat la reteaua 5g, dupa care, pana in prezent, reteaua la care raman conectat este de 4g+, de parca as fi facut un downgrade la abonament ( nici macar nu aveam posibilitatea asta). Mentionez ca telefonul nou este setat sa foloseasca reteaua 5g daca aceasta este disponibila si a si facut-o dupa cum am spus, timp de cateva zile. S-a mai lovit cineva de aceasta problema si cum a rezolvat-o?

 

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Contactează serviciul clienți Orange prin chat sau telefonic ai cere activarea serviciului 5G.

https://www.orange.ro/contact/ 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Contactează serviciul clienți Orange prin chat sau telefonic ai cere activarea serviciului 5G.

https://www.orange.ro/contact/ 

delfinas
#StarMember

Da, am patit si eu la fel si am rezolvat pe chatul din My Orange.

Razvan
#StarMember

Salutare! Este necesar o resetare a contului personal și operațiunea trebuie făcută de către un angajat Orange. Ia legătură cu ei prin apel la 300 cel mai rapid sau scrie în chat din My Orange.