anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu contractul dupa 24 de luni

anty
Începător
Buna ziua! Am o problema cu contractul incheiat in 26 01 2017 si acum sunt in perioada cu 3 luni inainte de termen si am cerut sa-mi faca oferta personalizata. Am 3 nr. orange Me11, care expira in ianuarie. Nu am luat tel pe abonament si spun ca nu am dreptul in mai pt un nr. si iunie pt cele2. Mentionez ca ante contractul a fost facut la termen decembrie 2015- 2017 si daca il faceam mai repede contractul, la semnarea noului contract cel vechi nu este nul? De unde diferenta de 4,5 luni?
1 Soluţie acceptată‚

teacher_
#StarMember
@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

teacher_
#StarMember
@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.

Ascary
Campion certificat
Am sunat azi la 300 ca sa dezactivez Deezerul și vreau să spun că am fost preluat destul de rapid. Cred că era în jur de ora 13

anty
Începător
Am sunat la 300 acum cateva zile. Nu m au putut lamuri. Am cerut contractele din urma din 2014. Urmau sa vina prin posta, nu stiu daca mai vin. Astazi am fost sunat ca mi s-a modificat perioada contractuala la 24 luni cum era firesc.