anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pret abonament

Ianicami
Începător
Mi s-a facut propunere de alt abonament cu prelungire si mi s-a spus că o sa plătesc cu 10 lei mai putin. Acum a venit factura si este cu 10 lei mai mult. Nu inteleg de ce trebuie să fim mințiți. Cred ca nu asa iti păstrezi clienții. Deși sunt client de foarte mult timp o sa ma gandesc serios daca sa mai raman pe orange sau o sa renunț.
5 Răspunsuri 5

mihai_13
Maestru
Ianicami - ne dai si ceva detalii ?

teacher_
#StarMember
Salut! Este posibil ca in prima luna să plătești mai mult din cauza datelor de facturare. Din a doua luna, lucrurile se vor regla și va fi ok.

delfinas
#StarMember
Lanicami, bun venit in Comunitate!!! Uită-te ce scrie pe factură, la toate detaliile, mai ales în dreptul abonamentului, nu la total, și vezi dacă există o diferență de preț între ce ai avut și ce-ai acum... asta doar dacă pe factura cea mai recentă s-a aplicat deja noul plan tarifar. Ce abonament ai avut și ce ți s-a promis?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Poți să sesizezi neconcordanța respectivă la serviciul.clienti@orange.ro sau la numărul 300 și ei vor verifica și vor corecta eventualele erori. Nu trebuie să te enervezi, pentru că se întâmplă cu siguranță pe la toți. Ți-o spun nu pentru că ar avea vreo scuză, dar asta este realitatea ( dacă e așa) și o luăm că atare. Important este să rezolvi! Succes!

DanielaH
Moderator
@Ianicami, bun venit în Comunitate! Cum spuneau și ceilalți membri, ne-ar ajuta mai multe detalii. În primul rând, spune-ne ce abonament ai avut până luna trecută și la ce abonament ai migrat.