Răspunsurile pe scurt:
1. Da
2. Da
3. E afirmație sau intrebare?
Răspunsurile pe lung:
1. Abonamentele care ies din perioada contractuala se prelungesc cu câte o luna (perioada de facturare). Scrie în contract (nimeni nu oprește automat, după expirarea perioadei de 12 sau 24 de luni, prin inactivare fără solicitarea a fi solicitat expres de client).
2. La solicitarea clientului, angajatul Orange executa cererea clientului (cred ca știi afirmația "clientul nostru, stăpânul nostru"). Dacă a făcut-o de la sine putere, atunci e o problema.
3. Cred ca toate băncile accepta plata facturii (ori la ghișeu, ori prin aplicație).
Pentru răspunsurile oficiale, ori trimis scrisoare, ori sunat la 300. Cum zice și Vio, majoritatea din noi suntem clienți și oferim răspunsuri pe baza experientelor personale.
Evident, sunt și angajați Orange și îți vor răspunde cât se repede sau vor transmite mai departe solicitarea și vei fi sunat (acum aproximativ un an aveam o nedumerire și m-am trezit sunat de cineva de la tehnic și nu înțelegeam de ce, deoarece nu făcusem nicio solicitare oficiala).