anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungirea automata a abonamentului fara telefon

profesor1
Începător
Buna ziua,
1.Prelungirea abonamentul nr 0744xxxxxx pe numele Fartat Mariana se poate face automat [adica de orange, fara solicitare]?
2.Functionara Orange poate prelungi tipul de abonamen fara oferta de telefon cu plata in rate?
3.Fartat Aurelian plateste factura aceasta la Raiffeisen Bank.Mentionez ca la agentia Orange Scornicesti a solicitat prelungirea contractului prin modificare contract si telefon.
Intrebarile redactate de Fartat Aurelian. Sper sa primesc raspuns, sau ce date mai trebuie pentru a-l primi.
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember
Răspunsurile pe scurt: 1. Da 2. Da 3. E afirmație sau intrebare? Răspunsurile pe lung: 1. Abonamentele care ies din perioada contractuala se prelungesc cu câte o luna (perioada de facturare). Scrie în contract (nimeni nu oprește automat, după expirarea perioadei de 12 sau 24 de luni, prin inactivare fără solicitarea a fi solicitat expres de client). 2. La solicitarea clientului, angajatul Orange executa cererea clientului (cred ca știi afirmația "clientul nostru, stăpânul nostru"). Dacă a făcut-o de la sine putere, atunci e o problema. 3. Cred ca toate băncile accepta plata facturii (ori la ghișeu, ori prin aplicație). Pentru răspunsurile oficiale, ori trimis scrisoare, ori sunat la 300. Cum zice și Vio, majoritatea din noi suntem clienți și oferim răspunsuri pe baza experientelor personale. Evident, sunt și angajați Orange și îți vor răspunde cât se repede sau vor transmite mai departe solicitarea și vei fi sunat (acum aproximativ un an aveam o nedumerire și m-am trezit sunat de cineva de la tehnic și nu înțelegeam de ce, deoarece nu făcusem nicio solicitare oficiala).

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Trebuie să trimiți o sesizare la Orange. Acest lucru se poate face din secțiunea Contact : https://www.orange.ro/contact/ Sau poți scrie la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro. Nu te putem ajuta noi, cei din Comunitate, pentru că majoritatea suntem ca și tine, adică doar simpli clienți. Nu trebuia nici să dai date personale aici! Sper să reușești!

Pololică
#StarMember
Răspunsurile pe scurt: 1. Da 2. Da 3. E afirmație sau intrebare? Răspunsurile pe lung: 1. Abonamentele care ies din perioada contractuala se prelungesc cu câte o luna (perioada de facturare). Scrie în contract (nimeni nu oprește automat, după expirarea perioadei de 12 sau 24 de luni, prin inactivare fără solicitarea a fi solicitat expres de client). 2. La solicitarea clientului, angajatul Orange executa cererea clientului (cred ca știi afirmația "clientul nostru, stăpânul nostru"). Dacă a făcut-o de la sine putere, atunci e o problema. 3. Cred ca toate băncile accepta plata facturii (ori la ghișeu, ori prin aplicație). Pentru răspunsurile oficiale, ori trimis scrisoare, ori sunat la 300. Cum zice și Vio, majoritatea din noi suntem clienți și oferim răspunsuri pe baza experientelor personale. Evident, sunt și angajați Orange și îți vor răspunde cât se repede sau vor transmite mai departe solicitarea și vei fi sunat (acum aproximativ un an aveam o nedumerire și m-am trezit sunat de cineva de la tehnic și nu înțelegeam de ce, deoarece nu făcusem nicio solicitare oficiala).