la 17-04-2024 06:42 PM - editat ultima oară la 19-04-2024 09:40 AM de DanielaH
Mă puteți lamuri și pe mine cu următoarele. De ce orange mă pune sau îmi sugerează sa îmi măresc abonamentul la 22 euro și îmi da o oferta după logare,și apoi intrând ne logat pe portal am aceeași oferta la abonament de 15 euro în conditi mai avantajoase. Țin sa precizez că am abonament de 23ani și 3 luni. Oare cei fideli în ziua de azi nu mai au nici un avantaj. Vă mulțumesc și vă doresc toate cele bune.
la 17-04-2024 08:06 PM
Salutare!
Depinde foarte mult de valoarea abonamentului actual și de perioada contractuală pe care o mai ai. Dacă ești până în 18 luni sau până în 24, din păcate, nu se poate decât majora, iar telefon se poate lua doar după 18 luni. După 24 de luni, vei putea să scazi valoarea abonamentului.
Din păcate, cam așa stau lucrurile la fidelizarea online. Cea offline, după părerea mea, este și mai dezavantajoasă, dacă nu ai servicii la pachet. Și am servicii fixe în două locații și 4 abonamente de voce, cu primul abonament mai vechi de 24 de ani ( plus vreo 2 pe prepay înainte).
Încearcă să treci de 24 de luni pentru o fidelizare cât mai avantajoasă și să faci puncte thank You cât mai multe. Eu am și un card Orange Money, care mă ajută foarte mult în acest sens. Acum se pot cumula și voucherele din Pinata, deci un alt avantaj pentru a obține un preț bun la un telefon. Deci se găsesc soluții!
Baftă multă!
17-04-2024 07:05 PM - editat 17-04-2024 07:12 PM
Salut,
Cred că devină este inteligenta artificiala
Suntem cei mai buni prieteni, știe exact nevoile mele.😂
Din păcate abonamentul Orange poate fi înlocuit în perioada minimă contractuală doar cu alt abonament cu valoare mai mare.
la 17-04-2024 08:06 PM
Salutare!
Depinde foarte mult de valoarea abonamentului actual și de perioada contractuală pe care o mai ai. Dacă ești până în 18 luni sau până în 24, din păcate, nu se poate decât majora, iar telefon se poate lua doar după 18 luni. După 24 de luni, vei putea să scazi valoarea abonamentului.
Din păcate, cam așa stau lucrurile la fidelizarea online. Cea offline, după părerea mea, este și mai dezavantajoasă, dacă nu ai servicii la pachet. Și am servicii fixe în două locații și 4 abonamente de voce, cu primul abonament mai vechi de 24 de ani ( plus vreo 2 pe prepay înainte).
Încearcă să treci de 24 de luni pentru o fidelizare cât mai avantajoasă și să faci puncte thank You cât mai multe. Eu am și un card Orange Money, care mă ajută foarte mult în acest sens. Acum se pot cumula și voucherele din Pinata, deci un alt avantaj pentru a obține un preț bun la un telefon. Deci se găsesc soluții!
Baftă multă!
la 17-04-2024 08:10 PM
Mai am doar 3 luni de abonament și expira cele 24 de luni
la 17-04-2024 08:15 PM
Cea mai bună ofertă va fi după ce se termină cele 24 de luni, dar nu te aștepta la ceva extraordinar. Ofertele din ultimii ani sunt din ce in ce mai slabe, din păcate și trebuie să îți faci puncte thank you multe, pentru a obține reduceri. Cam asta este realitatea!
la 25-04-2024 08:12 PM - editat ultima oară la 25-04-2024 08:29 PM de DanielaH
Doresc anularea comenzii 3002730 si revenirea la vechiul abonament deoarece pachetul de servicii orange smart plus 15 propus in 24/04/2024 este foarte greu de sustinut financiar de mine.Cu respect SMK 0766xxxxxx
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor