la 25-09-2024 07:35 PM
Cum este posibil sa primesti la prelungirea/fidelitatea abonamentului aceasi oferta va SI cei care acum intra in rețeaua Orange ? Concret vreau sa imi prelungesc abonamentul , dar primesc aceasi oferta CA SI cei care vin acum la Orange, adica 5.5 euro abonamentul!Asta inseamna fidelitatea clienților vechi ?
25-09-2024 07:45 PM - editat 25-09-2024 07:49 PM
Salutare!
Din păcate, este neplăcut, dar așa este! Probabil că pentru Orange, dar și pentru celelalte companii de telecomunicații ( pentru că nu doar la Orange se întâmplă), sunt mai importanți clienții noi decât cei vechi. Sau se bazează pe faptul că se mulțumesc și cu astfel de oferte și nu pleacă! Din păcate, de multe ori , se înșeală.
Altfel spus, oferta este una foarte bună, iar dacă nu te mulțumește, ai și varianta cu yoxo nelimitat la 19 lei.
Detalii aici:
https://www.yoxo.ro/
Avantajul este că, atât la cel de 5,5 euro, cât și la yoxo de 19 lei, este net nelimitat pe bune, față de concurența directă.
Baftă!
la 25-09-2024 08:00 PM
Salutare!
Un client nou nu are posibilitatea de a lua telefon în rate.
Restul, depinde de fiecare ce nevoi are. La Digi fidelizarea este 0 barat (și sper ca nu va comenta cineva ca țin cu Orange întrucât sunt cu cablul la Digi de aproape 7 ani și nu m-au întrebat niciodată dacă am și alte nevoi sau dacă doresc ceva suimentar de la ei).
la 25-09-2024 10:35 PM
Salut @FG1,
Da, cam atat se poate in acest moment. Daca vrei o oferta mai buna inițiază o cerere de portare pentru numarul tau. Atunci te va suna cineva sa iti faca o oferta mai buna ca pe site.
la 25-09-2024 10:55 PM
FG, bun venit in Comunitate!!!
Abonament de 5.5 euro mi se pare o oferta f buna. Noii clienti sunt f importanti pt o companie, pt ca doar bebelusii nu sunt clienti, in rest majoritatea romanilor au macar un telefon mobil, asa ca cei noi sunt atrasi si prin oferte de nerefuzat.
la 25-09-2024 11:05 PM
Cât de redus să fie un abonament pentru a fi clientul mulțumit? Câte avantaje să primească pentru a fi îndestulat? Uneori pretindem prea mult pentru o fidelitate frivolă și uităm că fiecare dintre abonați au fost cândva ”new entry”. Fidelitatatea față de un operator înseamnă mai mult decât ”dă-mi pe gratis sau plec”. În acest sens a fost scris un exemplu despre pilda fiului risipitor.... dar asta e din alt scenariu. Întotdeauna există alternative, însă modul de alegere al acestora este un exercițiu de maturitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor