anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament existent pentru achizitionarea unui nou telefon

tony_007
Începător

Detin in prezent un Iphone 13 cu valoare achitata total, nu am rate la el si platesc obtiunea de 15 euro plus abonamentul aproximativ de un an jumatate și nu inteleg de ce nu pot prelungii abonamentul de fata si sa achizitionez un nou produs platind abia la acetsa obtiune cu rata. Efectiv imi tot scrie ca momentan nu poti realiza aceasta obtiune adica de a prelungi abonamentul si lua un telefon cu rate .

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

La un an și jumătate se poate luat telefon din magazinul online, doar că trebuie majorat abonamentul cu cel puțin 1 euro lunar. Dacă vrei să-l micșorezi, trebuie să treacă 24 de luni.

Contactarea Serviciului clienți o poți face, după ce te asiguri că îndeplinești condițiile legate de majorarea abonamentului, dacă ai un an și jumătate. Altfel, recomand să stai până trec cele 24 de luni pentru micșorarea abonamentului.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

La un an și jumătate se poate luat telefon din magazinul online, doar că trebuie majorat abonamentul cu cel puțin 1 euro lunar. Dacă vrei să-l micșorezi, trebuie să treacă 24 de luni.

Contactarea Serviciului clienți o poți face, după ce te asiguri că îndeplinești condițiile legate de majorarea abonamentului, dacă ai un an și jumătate. Altfel, recomand să stai până trec cele 24 de luni pentru micșorarea abonamentului.

Baftă!

Salutare,
Din câte rețin, doar in ultimele trei luni ale perioadei minime contractuale ai posibilitatea de a încheia online un nou contract. Limitarea cu rate se ridică după 18 luni încheiate de contract.

Mai stai până în luna 19 de contract și nu vei mai avea probleme nici cu prelungirea și nici cu telefonul cumpărat în rate. Dacă te grăbești, poți merge in shop pentru a discuta cu ei insa nu poți lua telefon in rate până nu trec primele 18 luni de la încheierea abonamentului.

Personal, tot ce am făcut a fost în ultimele trei luni de contract sau după expirarea perioadei minime.

Solina7
Explorator

Buna,

Prelungirea unei abonament se poate face doar in ultimile 3 luni din abonament.

Daca ai mai mult de 3 luni până la expirare contracti prelungirea se poate face doar daca treci la un abonament superior (cost mai mare).

Poți contacta Orange pentru a vedea dacă poți opțiune o oferta mai buna.

https://www.orange.ro/contact/

Succes

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Poti trece si la un abonament de voce inferior in ultimele 6 luni de contract*. Uneori este bine sa astepti pana in ultimele 3 luni pt. o reducere in plus. 

*valabil pt abonamentele pe 24 de luni

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Daca se poate trece la un abonament inferior in ultimile șase luni atunci dați aceasta posibilitate tuturor.

Faceți acest lucru posibil și în magazin online.

Ofertele din magazinele fizice pot diferi de ofertele magazinului online (o prima diferenta fiind folosirea de vouchere in magazinul online, vouchere indisponibile in magazinele fizice).

Anonim
Neaplicabil

Contractul este "contract" și este valabil pentru toți.

Diferența dintre oferte este ceva normal.

Fidelizarea este o modificare a unui contract existent. Despre acest aspect vorbim. Nu este un contract nou pornit de la 0, desi nici acolo nu sunt toate articolele identice.

Nu este normali acest lucru.

Vreau si eu cu sase luni înainte.

Anonim
Neaplicabil

Poți trece la un abonament superior daca vrei.

La un abonament mai ieftin este mai greu, cel puțin nu din magazinul online

Jay
Campion certificat

Salut!

Din informațiile date de tine, concluzia este ca este vorba de o politica interna Orange.

Spun asta pentru ca eu am prelungit unul dintre abonamente în noiembrie 2022 cu achiziție de telefon, S21, achitat integral și puteam sa fac achiziție noua abia în mai anul acesta, deci dupa 18 luni, insa cu abonametul curent telefonul era mai scump și nu ma lăsa să cumpăr în rate.

Daca ai minim 1 an și jumătate, poti lua în rate trecând la un abonament superior. Eu am făcut achiziția luna aceasta ca sa nu pierd punctele thank you adunate, am avut abonament Fun 10 și am trecut la Fan 11, redus cu 2 euro, deci plătesc mai puțin. 

Ideea este sa ai cele 18 luni minim, nu aproximativ. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Eu am putut să fac din nou rate și la 18 luni, chiar pentru același număr, avându-le în paralel și pe celelalte. Probabil că depinde și de bonitatea abonatului. Și am avut și chiar am și acum mai multe abonamente în aceeași situație.

Singura condiție a fost, așa cum am spus, că la 18 luni, am majorat cu câte un euro fiecare abonament.

Jay
Campion certificat

Vio, n-ai citit cu atenție ce-am scris.. am spus ca nici pe mine nu ma lăsa să fac achiziție în rate cu abonametul curent și am trecut de la Fun 10 la Fun 11.. Puteam sa fac achiziție din mai, deci la 18 luni, in rate, insa am mai adunat niste puncte si am facut luna asta achiziția.. suplimentar am comentat ca trebuie sa aibă acele minim 18 luni, pentru ca inițiatorul scrie ca are aproximativ un an și jumătate..  aproximativ poate sa însemne și ca nu are încă 18 luni.  

Deci as spune ca nu e vorba de bonitatea mea.. ca si tine am cumpărat în rate crescând abonamentul cu 1 euro.. 🙂

Inițiatorul nu cred ca are aceasta posibiltate, pentru ca eu nu știu sa existe un abonament de 16 euro.. doar dacă este ceva nou și nu am observat încă..  pe el îl Interesează de ce nu poate lua în rate cu abonamentul curent.. din moment ce nu e vorba doar de el ca nu poate lua în rate, eu vad în asta o politica a furnizorului.. nici tu nu ai putut lua cu abonamentul curent, ca e 1 euro sau 5 în plus, tot a fost nevoie sa treci la un abonament superior.. 

Razvan
#StarMember

Da, noua politică Orange nu te mai lasă să iei telefon la prelungirea abonamentului fără să-l majorezi, înainte puteai să cumperi cu abonamentul actual.