anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot sa prelungesc abonamentul de acasa, fara sa merg la shop?

Firefly
Cunoscător
Perioada contractuala de 24 luni a luat sfârșit acum ceva vreme, cum pot cere o noua oferta de abonament sau o prelungire, de acasă, fără sa ma deplasez la un Orange Shop/Store?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Eu, de exemplu, am apelat la persoana cu care am vorbit si data trecuta, i-am trimis mail cu ce vreau si am asteptat.. Dupa ce am ajuns la o concluzie mi-a trimis contractul si telefonul prin curier, am achitat ce trebuia achitat si am trimis 1 exemplar din contract semnat inapoi.. Daca n-as fi avut aceasta varianta, probabil as fi scris pe chat ca doresc o oferta de fidelizare sau as fi sunat la numarul 300, dar, pe sistemul verba volant scripta manent si, de scris pot sa scriu in ritmul in care-mi permite timpul, pe cand la serviciu nu prea pot vorbi latelefon, eu as fi preferat varianta scris.. :) Prelungirea se poate face seasemenea si din magazinul online, logat fiind in contul My Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Jay
Campion certificat
Eu, de exemplu, am apelat la persoana cu care am vorbit si data trecuta, i-am trimis mail cu ce vreau si am asteptat.. Dupa ce am ajuns la o concluzie mi-a trimis contractul si telefonul prin curier, am achitat ce trebuia achitat si am trimis 1 exemplar din contract semnat inapoi.. Daca n-as fi avut aceasta varianta, probabil as fi scris pe chat ca doresc o oferta de fidelizare sau as fi sunat la numarul 300, dar, pe sistemul verba volant scripta manent si, de scris pot sa scriu in ritmul in care-mi permite timpul, pe cand la serviciu nu prea pot vorbi latelefon, eu as fi preferat varianta scris.. :) Prelungirea se poate face seasemenea si din magazinul online, logat fiind in contul My Orange.

Miha_Z
#StarMember
Suni la 300 si ceri la departamentul Ofertare si acolo iti poti negocia si resursele punand accent pe resursele cele mai folosite. Sau din contul My Orange, unde punctele Thank You sunt duble daca ai peste 10 ani de vechime. Poti selecta abonamentul si mobilul dorit si utiliza si punctele Thank You.

Ascary
Campion certificat
Suni la relații cu clienții,sau intri chat Orange.Pe forumul Softpedia pe aria dedicata Orange mai exista varianta unui mesaj adresat Orange Helper. Este și cel mai rapid 🙂

Laura_cio
Senior
Poţi primi ajutor in prelungirea/modificarea abonamentului sau în plasarea comenzii telefonic la numărul 300, de pe numărul tău Orange sau la 0374300300, luni-duminică, 8-21. O mai poți face și din contul My Orange, dar și dacă te deplasezi la un Orange Shop/Store. Dacă vrei sa îți achiziționezi un telefon, cel mai convenabil este dacă faci o comanda don magazinul online: https://www.orange.ro/magazin-online/

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Depinde de prelungirea pe care vrei s-o faci. Dacă vrei să fii ofertată, suni la 300 și ceri o ofertă. În câteva zile vei fi contactată de un consultant de la Ofertări. Dacă nu vrei o ofertă personalizată, poți să ceri prelungirea cu o ofertă standard de la 300 sau direct din My Orange. Succes!

Arsaluis
Junior entuziast
Eu am contactat Orange pe chat din contul my Orange si am primit oferta pe e-mail. Apoi contractul la fel, pe e-mail, fara a mai fi nevoie sa ma deplasez nici macar pentru semnare.