la 13-01-2023 05:17 PM - editat ultima oară la 16-01-2023 08:40 AM de DanielaH
Mi-am facut portarea nr de la Vodafone (cartela) pe Orange (abonament).Mi s-a dat un nr provizoriu pt Orange dar se pare ca pt sms acela a ramas , in rest portarea a fost facuta ok (sun cu nr meu ).Deja au trecut cateva zile ,inchis telefon si vad ca tot nr provizoriu a ramas la sms
la 13-01-2023 05:49 PM
Buna Andreea,
Ce telefon folosesti? Cumva un iPhone? Daca da, s-ar putea sa ai nevoie de o inlocuire de SIM (de data asta direct pe noul numar).
la 16-01-2023 08:36 AM
Un samsung si da problema este in continuare.O sa caut o reprezentanta orange pt rezolvare problema
la 16-01-2023 09:14 AM
Da, incearca o schimbare de SIM. S-ar putea sa ajute.
la 17-01-2023 02:46 PM
@Andreea2023, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 17-01-2023 05:45 PM
Au incercat ei ceva prin sistem dar din pacate treb sa ma deplasez iar la un magazin fizic sa schimb cartela...macar am solutia acum 🙂
la 29-09-2023 08:08 PM
Ai rezolvat ? Aceeasi problema o am si eu.
la 29-09-2023 08:17 PM
Daca e un iPhone, fa o schimbare de SIM intr-un Orange Shop.
la 29-09-2023 09:38 PM
E un z-flip 3.
Probabil aceeasi treaba - dar face aleatoriu nu la toate sms-urile.
la 29-09-2023 09:45 PM
Hmmm...folosesti functia Chat cumva? Folosesti aplicatia nativa de SMS? Sau ceva facut de Samsung?
Intreb pentru ca, in cazul iPhone-urilor, problema este asocierea cu contul iCloud (si implicit si iMessage). Pe Samsung-uri...nu stiu ce ar putea fi. Mai ales daca zici ca nu e la toate mesajele.
Banuiesc ca undeva a ramas salvat numarul temporar, si-l tot foloseste in continuare. Fie la aceleasi persoane, fie pentru acelasi gen de mesaje (de exemplu mesajele tip "chat").
Daca folosesti aplicatia nativa de la Google (Google Messages) poti verifica daca ai functia Chat activa.
Deschizi aplicatia, te duci sus in dreapta la contul tau, apoi Message Settings (Setari Mesaje in caz ca ai meniul in Romana) > RCS Chats (chat-uri RCS) > Status. Si vezi aici ce numar iti apare. Cel vechi (portat) sau cel temporar.
la 29-09-2023 09:57 PM
Nu are Status - doar centrul de mesaje atat.. f ciudat telefonul in romana 🙂
29-09-2023 10:01 PM - editat 30-09-2023 05:49 AM
Ah, dar are RCS Messages…? Poti sa pui o captura de ecran sau ceva?
Ca idee, la mine de exemplu se poate modifica numarul de telefon din setarile aplicatiei > Advanced (Avansate) > Phone Number (numar de telefon). Nu am incercat niciodata sa-l schimb de acolo…dar pare editabil.
Vezi poate e si la tine vreo optiune de genul asta unde sa poti seta/modifica numarul de telefon.
Ma mai uit si eu intre timp, in caz ca nu reusesti.
la 02-10-2023 08:12 AM
Salut, @Trueblood ! S-a rezolvat situația cu mesajele? Acum totul este în regulă?
la 02-10-2023 08:16 AM
Nu am apucat sa ajung in reprezentanta pentru schimbare de sim - e posibil ca aceasta sa fie varianta finala...
Mulțumesc pentru ajutor.
la 02-10-2023 03:12 PM
Salut, @Trueblood ! Te așteptăm cu vești și sperăm să rezolvi cât mai simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor