la 30-12-2023 09:18 AM - editat ultima oară la 30-12-2023 09:26 AM de DanielaH
Bună ziua,
Ieri am achiziționat un abonament online cu portare număr de la digi la orange. În cadrul contractului apare un alt număr de telefon.
ce pot face ca să am același număr ?
mulțumesc!
la 30-12-2023 09:28 AM
nu cumva scrie in contract ca acel numar este temporar dupa care revii la numarul tau portat ..
te asteptam cu feedback.
30-12-2023 09:25 AM - editat 30-12-2023 09:28 AM
Probabil numarul alocat este unul provizoriu pana la realizarea portarii.
Vei putea folosi ambele numere pana la finalizarea portarii.
la 30-12-2023 09:28 AM
nu cumva scrie in contract ca acel numar este temporar dupa care revii la numarul tau portat ..
te asteptam cu feedback.
la 30-12-2023 09:30 AM
Cel mai probabil. Nu știam ca se aloca un număr provizoriu.
Multumesc!
la 30-12-2023 09:32 AM
Razvan cu placere - te asteptam oricand pe Comunitate cu orice problema ai 🙂
la 30-12-2023 09:34 AM
Ar trebui sa ai si un pdf primit pe mail denumit act aditional de portare.
la 30-12-2023 10:25 AM
Salutare!
Întotdeauna se oferă un număr provizoriu, la portare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor