anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare 4 abonamente de la Digi la Orange

ciprianism
Junior

Salut,

intrebare de baraj, am facut o cerere de portare duminica, online, am primit ok-ul, cartela o sa ajunga la tine in 1-3 zile lucratoare, nu am primit nimic, cum pot sa vorbesc direct cu o persoana sa imi spuna si mie daca vor sau nu banii mei, basca vreau sa mut 4 abonamente de la digi, nu unul ?!

Incerc sa vorbesc cu un consulant orange prin chat, nu am nici cea mai mica sansa, bootul intra intr-un loop chiar daca spune ca o sa ma tranfere la un consultant, la 0219890 un domn imi spune ca el nu poate vedea solicitarile de portare si sa sun la 300300, acolo robotul imi spune ca pentru nr respectiv nu exista cerere de portare, sun iara la nr scurt, domnul imi spune sa fac o combinatie de taste sa trec de robot, nu am nici o sansa, nu merge.

Any chance ?

 

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

@ciprianism nu menționa nimic de portare, după primul mesaj pe chat scrii "nu vreau sa vorbesc cu un robot" si daca cere detalii scrii la fel si vei fi transferat către operator, in maxim 1 min la mine intra operatorul.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Daca suni la 300 de pe un număr Orange, atunci când treci de Djia (transfer) și ajungi in meniul interactiv folosește combinația 5-2-0.

Livrarea poate dura și până la 5 zile lucrătoare.

Sunt pe digi, nu am orange, imi doresc revenirea la orange .

MihaiC99
Maestru certificat

Ai incercat sa le scrii pe adresa de mail

magazinonline@orange.ro 

În cont cum apare statusul comenzii.

"

Buna ziua,

 

 

In urma mesajului dumneavoastra am transmis o cerere colegilor de la departamentul de ofertare si veti fi contactat pentru solutionare in termenul de 3 zile lucratoare.

 

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

"

Pololică
#StarMember

Salutare!

Procesarea comenzilor dureaza 1-2 zile (duminica nu este zi lucratoare...), iar trimiterea inca 2 zile (sau posibil 3 daca esti in afara ariei curierului). Ar trebui sa ajunga azi sau maine.

Numarul de contact (pentru cei din afara retelei) este 0374.300.300

PS: in firma a fost portat un numar din Telekom (inainte de a fi preluati de Orange) catre Vodafone. Totul a durat o saptamana (7 zile, cu weekend inclus). Diferenta a fost faptul ca portatea s-a initiat vineri (cererea telefonica), iar cartela a ajuns parca joi si activarea s-a facut joi spre vineri (numarul era/este al sefului, deci nu am avut acces direct la toate detaliile).

Salut,

am scris mai sus ca la 0374.300.300 nu exista nici o posibilitate de a vorbi cu o persoana, am inteles in privinta duratei, deci poate dura o saptama, cu toate ca atunci mesajul este inselator ca in 1-3 zile voi primi cartela, ar trebui sa scrie clar dureaza X zile procesarea, X zile curierul, etc .

Problema mea nu este neaparat durata, cat faptul ca nu pot vedea undeva statusul, pentru un client nou este absurd sa nu ai posibilitatea sa dai de cineva in persoana, pana si la emag tot ajungi la un momenta dat pe cha la o persoana !

Nu prea este inselator intrucat asta este timpul de trimitere: 1-3 zile. Eu am dat o comanda pe Yoxo, dar am dat-o vineri si a ajuns marti (deci, s-a incadrat in termen). O zi in plus sau in minus nu cred ca ar fi o problema, dar nu stiu cat iau in calcul weekendul (plus ca, din moment ce ai facut o comanda duminica, e clar ca au mai facut si altii inaintea ta si ar trebui respectata ordinea).

Legat de numar, nu ai pus prefixul (0374...), nu ca nu l-ai scris.

Legat de status: nici eu nu tin minte (nici nu am dat prea multa importanta) sa fi vazut statusul comenzii (in afara de mail) si sms-ul de la curier (din ziua livrarii). Si da, pe Yoxo si eu am fost client nou. Plus ca nu garanteaza nimeni timpii curierilor (am contract pe firma cu o firma de curierat si in proportie de 95% din expeditii se livreaza urmatoarea zi lucratoare, dar pentru restul de 5% timpul a fost si de o luna pentru o distanta de 250km. Da, vorbim de distanta Bucuresti-Constanta). Nu mai spun ca uneori, firmele de curierat fac un dute-vino intre expeditor si destinatar in caz de intarzieri (ba vor sa fie contactati de cel care trimite, ba de catre destinatar si se vor face si aici timpi suplimentari).

Nu iau apararea nimanui, dar recomand sa iei in calcul un timp mai mare la urmatoarea comanda.

RafaHelper
#StarMember

Salut @ciprianism

Intri in sectiunea https://www.orange.ro/contact/ si selectezi Chat, introduci datele tale in căsuța de chat si după primul mesaj scrii "nu vreau sa vorbesc cu un robot", așa vei fi transferat automat către un operator. Am testat si a funcționat!

Acelasi rapuns "Te rog sa introduci numarul contractului sau al cererii de portare, le gasesti in partea de sus a documentului." dupa care daca imi spune ca ma transfera la un operator, nu se intampla nimic si ma intreaba mai te pot ajuta cu ceva ca n ai mai scris nimic, excat ca o moara stricata !

RafaHelper
#StarMember

@ciprianism nu menționa nimic de portare, după primul mesaj pe chat scrii "nu vreau sa vorbesc cu un robot" si daca cere detalii scrii la fel si vei fi transferat către operator, in maxim 1 min la mine intra operatorul.

uite exact cum mi-ai sugerat

o.jpg

MihaiC99
Maestru certificat

Reia procesul și scrie din prima transfer (repeți transfer/send de 2 ori )

ciprianism
Junior

o.jpg

Uite exact ce primesc in continuu cu orice combinatie

Din cate vad ai o conversație mai lunga si cel mai probabil una activa care includ alte mesaje. Va trebui sa închizi chatul si sa deschizi o sesiunea noua, iți recomanda sa folosești o fereastra noua de tip Incognito sau sa folosești alt browser atunci cand intri pe chat din sectiunea Contact, https://www.orange.ro/contact/